مجله سیم کارت

تغییر زمان کسر مالیات بر ارزش افزوده سیم کارت های همراه اول اعتباری

0 40

اپراتور های فعال در کشور سیم کارت های دائمی و اعتباری ارائه داده اند تا مشترکین بتوانند با توجه به بودجه خود سیم کارت مورد نظر خود را خرید کنند . اپراتور همراه اول که اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و این اپراتور نیز مانند سایر اپراتور ها برای سیم کارت های اعتباری نیز ارائه داده است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد که در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود قدم بر می دارد . اپراتور همراه اول به مشترکینی که "سیم کارت همراه اول اعتباری" دارند اعلام کرده است زمانی که شارژ سیم کارتتان به اتمام رسید می توانید با شارژ کردن اعتبار خود از سیم کارت همراه اول خود استفاده کنید .
همراه اول 9 درصد از مبلغ شارژ حساب را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از حساب مشترکین خود کسر می کند و برای مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری خود شرایطی را فراهم کرده است که بعد از خرید شارژ این اتفاق می افتد و زمانی که مشترک سیم کارت خود را شارژ می کند این درصد از حساب مشترک کم می شود . اپراتور همراه اول تصمیم گرفته است که از این به بعد این مبلغ را که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده است را در هنگام استفاده از اعتبار سیم کارت کسر کند ، قبلا این مبلغ به صورت خودکار بلافاصله بعد از شارژ کردن سیم کارت کسر می شد ولی حالا اپراتور همراه اول تصمیم گرفته است تا در هنگام استفاده از اعتبار آن را کم کند که این موضوع تغییر در هزینه ها ایجاد نخواهد کرد بلکه صرفا زمان کم شدن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را تغییر داده است .
برای مثال اگر شما سیم کارت همراه اول خود را به مبلغ 1000 تومان شارژ کنید ، اعتبار "سیم کارت" شما همان 1000 تومان خواهد بود و با اولین استفاده از خدمات "سیم کارت همراه اول" که شامل مکالمه ، پیامک و اینترنت است ، مبلغ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از شما کسر خواهد شد و سیم کارت شما 9.174 تومان شارژ می‌ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.