مجله سیم کارت

تغییر شبکه رادیویی میزبان به صورت آنلاین

0 190

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . اپراتوری است که برای نخستین بار سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را ارائه کرده است . این اپراتور بزرگ به تازگی امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی را برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل ارائه کرده است . شاتل موبایل برای سهولت دسترسی مشترکین سیم کارت های خود به این سرویس کد دستوری # 8 * 1 * را ارائه کرده است . مشترکین “سیم کارت شاتل موبایل” هوشمند با شماره گیری کد دستوری اعلامی می توانند به این سرویس نوآورانه دسترسی پیدا کنند . اپراتور شاتل موبایل از این قابلیت و سرویس سال گذشته و برای نخستین بار در ایران رونمایی کرد . این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل به صورت آنلاین به سرویس دسترسی داشته باشند .

تغییر شبکه رادیویی میزبان به صورت آنلاین برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل هوشمند

این سرویس جدید که توسط شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت هوشمند طراحی و پیاده سازی شده است با توجه به نیاز سنجی مشترکین انجام شده است . شاتل‏‌ موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور را فراهم کرده است . اپراتور های دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌ کارت‏‌ شاتل موبایل ( shatelmobile ) هوشمند خود فراهم کرده است . هم چنین با تحلیل مداوم شبکه‏‌ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین ، با کیفیت‌ ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌ صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌ کند . مشترکین “سیم‏ کارت‏‌” های هوشمند شاتل ‏‌موبایل می‏‌ توانند به‏‌ صورت آنلاین از طریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود را مدیریت کنند . ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان ، به‏‌ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر دهند . و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند .

پشتیبانی اپراتور شاتل موبایل

علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل موبایل هوشمند با پیش ‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک ، می ‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند . یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش سیم کارت شاتل موبایل در ارتباط باشند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.