مجله سیم کارت

تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل با شرکت کنترل گازاکباتان

0 46

تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل با شرکت کنترل گازاکباتان

"ایرانسل" دومین اپراتور تلفن همراه و یکی از فعالترین و قوی ترین اپراتورهای ایران می باشد.این اپراتور دارای خدمات ارزنده ای می باشد وتاکنون با شرکتها و کمپانی های مختلفی تعهد همکاری امضا کرده است.در همین راستا ایرانسل با شرکت کنترل گاز اکباتان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم نامه در طی نشست مشترک بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و محمدرضا جعفری، مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان، که در تاریح 29 تیرماه برگزار شد، امضا گردید.

حوزه ی فعالیت ایرانسل وشرکت کنترل گازاکباتان در زمینه ی اجرای پایلوت کنتور هوشمند گاز مبنی بر شبکه NB-IoT انجام شد.

در واقع ایرانسل بعنوان  بزرگترین اپراتور و همچنین اولین اپراتور که بصورت گسترده از شبکه ارتباطی NB-IoT بهره می برد و شرکت کنترل گاز اکباتان که یکی از قویترین شرکت ها در تولید کنتورهای گاز هوشمند خانگی مبتنی بر فناوری NB-IoT می باشد.هدف این دو شرکت با توجه به نزدیک بودن فعالیتهایشان در این عرصه یکی از اصلی ترین اهداف آنها تلقی می شد تا بتوانند با کمک هم و بصورت پایلوت، کنتورهای هوشمند گاز بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شوند.

لازم به ذکر است که ایرانسل دربیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد. غرفه های درنظرگرفته برای ایرانسل در این نمایشگاه به ترتیب 6، 8-9، 18، 27 و 38 می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.