مجله سیم کارت

تفاوت گلکسی بادز پلاس سامسونگ با نسل قبلی

0 35

سامسونگ قصد دارد تا تاریخ 22 بهمن از خانواده گلکسی اس 20، گلکسی Z FLIP و ایرباد گلکسی بادز پلاس رونمایی کند

تفاوت گلکسی بادز پلاس سامسونگ با نسل قبلی

همانطور که می دانید کم کم به زمان رونمایی محصولات سامسونگ نزدیک می شویم.  این کمپانی طبق گزارشات قبلی به احتمال زیاد در تاریخ  22 بهمن ماه از خانواده گلکسی اس 20، گوشی تاشو گلکسی Z Flip و ایرباد گلکسی بادز پلاس رونمایی خواهد کرد.

در واقع ساعاتی قبل یکی از افشاگران مشهور در این عرصه مشخصات کامل هدفون جدید که قرار است هفته بعد رونمایی شود را افشا نمود.طبق گزارشات این فرد،  هدفون جدید این کمپانی بصورت  بی‌سیم می باشد و مبلغ در نظر گرفته شده برای ان حدود 20 دلار براورد شده است. از اینرو کاربران در ازای پرداخت 20 دلار مبلغ بیشتر نسبت به نسل قبلی، می‌توانند از امکانات جذاب‌تر این هدفون بهره مند شوند.

در ادامه باید خاطرنشان کنیم بر اساس گزارش‌های مختلف بدست امده  ، گلکسی بادز پلاس به احتمالخیلی بالا،  با قیمت 149 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که گلکسی‌ بادز پلاس و کیس شارژ آن هم‌اندازه نسل قبلی می باشند اما با این حال،  وزن  هدفون جدید دارای افزایش 10 درصدی می باشد.بهتر است بدانید که گلکسی بادز فعلی از دو میکروفون بهره می‌برد که یکی در بخش بیرونی و یکی در بخش داخلی تعبیه شده است. اما حالا به نظر می‌رسد نسل جدید این محصول مجهز به سه میکروفون خواهد بود که دو میکروفون در بخش بیرونی قرار دارد که این کار مطمئنا منجر به بهبود کیفیت مکالمات می‌شود.

در انتها شایان ذکر است که در این فهرست منتشر شده، همانطور که از قبل انتظار داشتیم، از قابلیت حذف صدای محیط هیچ اثری نیست. بنابراین از دیگر ویژگی‌های گلکسی‌ بادز پلاس می‌توانیم به دو برابر شدن عمر باتری، پشتیبانی از iOS و امکان اتصال به چندین گجت اشاره داشته باشیم. در ضمن کاربران با لمس این ایرباد می‌توانند اسپاتیفای را فعال کنند و به‌راحتی از این پلتفرم بهره ببرند. در ادامه می‌توانید فهرست مربوط به مشخصات دو نسل گلکسی بادز را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.