مجله سیم کارت

تقدیر از ایرانسل در جهت هوشمند شدن شهر آمل

0 31

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران همواره در تلاش است تا بتواند زندگی افراد را به سمت دیجیتال شدن ببرد و اپراتور ایرانسل به تازگی سعی در هوشمند کردن شهر های کشور دارد . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا خدمات متنوعی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه کند . اپراتور ایرانسل پروژه شبکه فیبر نوری را در شهر آمل اجرا کرده است و در این راستا فرماندار و شهردار و شورای اسلامی شهر آمل از این اپراتور بزرگ تقدیر کردند و در همین راستا اپراتور ایرانسل آمادگی خود را در راستای هوشمند کردن شهر ها انجام داده است . اپراتور "ایرانسل" عملیات اجرایی شدن شبکه فیبر نوری ایرانسل را در 21 بهمن ماه 1399 هم زمان با دهه فجر اغاز کرده بود و طی برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این شد که این پروژه ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد و در حال حاضر کم تر از پنج ماه این پروژه به بهره برداری رسیده است .
با اجرای این پروژه ، در مجموع 31 کیلومتر فیبر نوری ، توسط ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل ، در این شهر احداث شده است تا زیر ساخت ایجاد ارتباط سریع و پایدار و ارائۀ خدمات شهر هوشمند به مردم آمل ، فراهم شود .
هوشمند سازی خدمات شهری امروزه یکی از الزامات زندگی بشر می باشد و به کارگیری راه کار های شهر هوشمند تا حد زیادی می تواند از تخریب محیط زیست جلوگیری کند و هم چنین نقش موثری در تغییرات آب و هوایی دارد . هوشمند کردن شهر ها می تواند تا حد زیادی بر روی مشکلات حمل و نقل ترافیک شهری نیز تاثیر بگذارد و استخراج الگو های ترافیکی ، تشخیص لحظه ‌ای حوادث و تصادفات ، پیش‌ بینی تغییرات الگوی ترافیکی و… همگی از کارکرد های این سامانه محسوب می ‌شوند . در همین راستا ، ایرانسل ، نخستین ارائه‌ دهندۀ 5G در ایران ، تا کنون توانسته است پروژه ‌های متعدد مرتبط با فیبر نوری و توسعۀ خدمات شهر هوشمند را علاوه بر آمل ، در شهر های تهران ، مشهد ، شیراز ، اهواز ، انزلی ، اراک ، ارومیه ، کرج ، سنندج ، قزوین ، خرم‌ آباد ، زنجان ، اردبیل ، ساری ، بوشهر ، دزفول و اندیمشک نیز طراحی و یا اجرا کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.