مجله سیم کارت

تقدیر دبیر سندیکای مخابرات از همراه اول

0 33

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور مشغول به فعالیت اصت و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد که در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین سیم کارت های خود در تلاش است تا خدمات متفاوت و متنئوعی را ارائه دهد . اپراتور "همراه اول" در زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات زیادی را انجام داده است که قابل تقدیر است . به تازگی دبیر سندیکای مخابرات ایران از اپراتور همراه اول تقدیر کرده است که این تقدیر به دلیل اقدامات جهادی اپراتور همراه اول در انعقاد قرار داد با دانشگاه ها و تولید کنندگان داخلی است . اپراتور همراه اول همواره در مناسبت ها و رویداد ها اقدامات متنوع و مفیدی را انجام می دهد و در راستای پیشرفت و آبادانی کشور قدم بر می دارد .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران ، دبیر سندیکای مخابرات ایران از اپراتور همراه اول جهت اقدامات جهادی در انعقاد قرار داد  با دانشگاه ها و تولید کنندگان داخلی تشکر و قدر دانی کرد . فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران ، با ارسال نامه ای به مدیر عامل همراه اول مهدی اخوان بها بادی که در سال گذشته با اقدامی جهادی و تخصصی قرار داد های مهمی را برای توسعه تحقیقات و صنعت با دانشگاه‌ ها و تولید کنندگان داخلی منعقد کرده بود ، تشکر کرد .
پیش از این نیز همراه اول با انعقاد قرار داد با دانشگاه ‌ها و شرکت های داخلی از بومی‌ سازی تجهیزات و فناوری‌ های مورد نیاز صنعت ارتباطات کشورحمایت کرده و مورد تشویق نهادهای قانونی و نظارتی قرار گرفته بود .
 در بخشی از تقدیر نامه ارسالی به "همراه اول" آمده است : « این حرکت نشان داد که همت ، صداقت ، شهامت و تحلیل درست مدیران و کارشناسان ، بهتر از هر قانون و بخشنامه‌ ای می ‌تواند موجب جهش تولید شود . انعقاد قرار داد ها و تفاهم نامه‌ ها برای تجهیزات پیشرفته مخابراتی تولید بار اول مانند آنتن ‌های پیچیده و پیشرفته ، رادیو مایکروویو IP، رادیو موج میلی‌ متری پهن‌ باند ، مودم رادیویی ، شبکه‌ های نوین و هوشمند سازی ، نمونه‌ هایی است که نه تنها تجهیزات نسل فعلی شبکه را بومی می ‌نماید ، بلکه زمینه بومی‌ سازی نسل پنجم ارتباطات را نیز فراهم می‌ نماید . اطمینان کافی داریم که با این حرکت انقلابی آغاز شده در سال 99 ، در سال ‌جاری که توسط رهبر معظم انقلاب سال تولید ، پشتیبانی‌ ها و مانع زدایی ‌ها نام گذاری شده است ، شاهد اقدامات وسیع‌ تری توسط آن شرکت محترم خواهیم بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.