مجله سیم کارت

تقدیر وزیر ارتباطات از ایرانسل و همراه اول

0 24

تقدیر وزیر ارتباطات از ایرانسل و همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسم تقدیر از  خادمان اربعین که با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات و جمعی از مدیران ایرانسل و همراه اول برگزار گردید ، آذری جهرمی وزیر ارتباطات از این دو اپراتور مطرح تقدیر کرد.

در واقع با توجه به فروش سیم کارت و خط همراه اول ارزان  ، دو اپراتور مطرح ایرانی توانستند فعالیت بسیار چشمگیری داشته باشند. همراه اول  با کاهش تعرفه تماس رومینگ بین الملل که  شامل «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت همراه» می باشد، برای کاربران خود در عراق که در ایام اربعین حضور داشتند،  و در بازه زمانی١6 مهر تا 03 مهر به کشور عراق مسافرت کرده بودند، بسته های دو روزه اینترنت همراه ٢3 مگابایتی هدیه داده بود.
همچنین جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان همراه اولی، چهار بسته اینترنت مقرون به صرفه نیز تدارک دیده شد که این بسته های متنوع یک روزه و هفت روزه با حجم ١33 مگابایت تا یک گیگابایت در ایام اربعین ارائه می شد.

با توجه به رونق سیم کارت 0912 همراه اول، این اپراتور  با ارائه ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار شرایط را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی افزایش و ظرفیت سایت های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به مراتب ارتقا داده است.

ارائه سرویس رایگان «اعلام وضعیت»، بدون نیاز به اینترنت از طریق شماره گیری «ستاره ٧٢٧٢ مربع» از  دیگر خدمات جذاب از منظر مشترکان می باشد که امسال برای نخستین بار در اختیار زائران قرار گرفته بود تا مشترکین بتوانند وضعیت خود را در سیستم ثبت کرده و دیگر زائران و آشنایان بتوانند از وضعیت شان در هر لحظه مطلع شوند.

 
اپراتور ایرانسل در ایام اربعین حسینی، علاوه بر 10 مگابایت اینترنت روزانه رایگان و همچنین بسته های مقرون به صرفه  و ویژه برای زائرین، صد مگابایت اینترنت روزانه رایگان در اختیار زائرین قرار داده است. علاوه بر این اپراتور  پنج بسته 75 مگابایتی تا 1024 مگابایتی در نظر گرفته بود.
در حقیقت کارشناسان اپراتور ایرانسل با مستقر شدن در مسیرها و همچنین عراق در بهبود هر چه بیشتر پوشش شبکه های این اپراتور نهایت تلاش خود را انجام دادند. این اپراتور پس از پایان مراسم اربعین با همکاری وزیر ارتباطات تصمیم گرفتند مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین، بصورت بسته های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی بصورت بستانکاری در قبض مشترکین دائمی اعمال می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.