مجله سیم کارت

تقدیر وزیر ارتباطات زنجان از همراه اول

0 37

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است . همراه اول اولین اپراتوری در کشور است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در بین سایر اپراتور اپراتور همراه اول طرفداران بیشتری دارد . "سیم کارت همراه اول" در بین سایر سیم کارت طرفداران بیشتری دارد خصوصا سیم کارت همراه اول دائمی و افراد بیشتری تمایل به خرید سیم کارت همراه اول دائمی دارند . سیم کارت همراه اول 0912 دائمی نیز در بین سایر سیم کارت های همراه اول طرفداران بیشتری دارد . "سیم کارت همراه اول 0912" از این جهت برای سرمایه گذاری نیز مناسب هستند و طرفداران بیشتری دارند که با گذشت زمان ارزش این سیم کارت ها بالا تر می رود . همراه اول خدمات ویژه و  متنوعی را برای مشترکین خود در نظر کرفته است و همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را داشته باشد و بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . همراه اول در اقدامی جدید 1500 روستا را به شبکه اینترنت همراه اول متصل کرد و در تلاش است که کلیه روستا ها را مجهز به شبکه اینترنت پر سرعت کند .
همراه اول به عنوان پیش رو و رهبر ایجاد سرویس‌ های دیجیتال در حوزه ICT و با مأموریت « تحقق رویای دیجیتال » ، ضمن فراهم آوردن بستر لازم برای سرویس ‌های نوین و دیجیتال در شبکه ملی اطلاعات ، بیشترین میزان اتصال روستا های کشور به فناوری‌ های نوین ارتباطی را با هدف کاهش سطح اختلافی میان شهر و روستا ، فراهم آورده تا از این طریق گامی اجرایی در راستای پیشرفت و ارتقای اقتصادی کشور برداشته باشد . شرکت ارتباطات سیار ایران هم‌ اکنون بالغ بر 69 میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ 84 درصدی در کشور دارد و ارتباطات رومینگ بین‌الملل آن نیز با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، در جلسه آنلاین صبح امروز ( سه ‌شنبه 11 آذر ماه ) که با موضوع توسعه پوشش اینترنت پر سرعت در روستا های استان زنجان و با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، فتح الله حقیقی استاندار ، حجت‌ الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، همراه اول و شرکت مخابرات ایران برگزار شد ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، استاندار و امام‌ جمعه زنجان بابت انجام 100 درصدی برنامه‌ تعهدی و تلاش‌ های همراه اول برای بهره‌ مند شدن روستا های استان مذکور از اینترنت پر سرعت این اپراتور تقدیر کردند .

همراه اول در سال ‌جاری ، 70 سایت نسل 3 و 4 را در 95 روستا و جمعیتی بالغ بر 38000 نفر را از محل اعتبار خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن ‌آوری اطلاعات ( uso ) راه‌ اندازی کرده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.