مجله سیم کارت

تماس رایگان ایرانسل در استان سیستان و بلوچستان

0 25

تماس رایگان ایرانسل در استان سیستان و بلوچستان

ایرانسل یکی از اپراتورهای فعال در عصر ارتباطات  می باشد که با ارائه سیم کارت ایرانسل رند و سیم کارت ارزان ایرانسل و همچنین ایرانسل دائمی ،  موفق شده است در این عرصه بسیار موثر واقع شود.

فعالیتهای ایرانسل در تمام صحنه ها و همکاری با موسسات مختلف بر همه آشکار می باشد. این اپراتور با ارائه خدمات متنوع همواره،  همراه کاربران و هموطنان خود بوده است.  اینبار نیز ایرانسل در اقدامی تحسین برانگیز دست به کار شده و به کمک اهالی سیل زده سیستان و بلوچستان رسید.

در واقع به گزارش روابط عمومی ایرانسل،  و با توجه به ادامه عملیات امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان،  این اپراتور دست به کار شده و با هدف کمک به هم میهنان خود و همچنین کاهش آلام سیل زدگان،  اعلام کرد که تمام مکالمات درون شبکه این اپراتور تا روز جمعه رایگان می باشد.

در ادامه شایان ذکر است که با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل  پیش از جاری شدن سیلاب در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب های احتمالی ناشی از سیل بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب،  نظارت می کند. از اینرو شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.