مجله سیم کارت

تمایل پایین کاربران به استفاده از گوشی های هوشمند گران قیمت 5g

0 17

تمایل پایین کاربران به استفاده از گوشی های هوشمند گران قیمت 5g

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی تمامی کمپانی های گوشی های هوشمند، محصولات جدید خود را به اینترنت5g مجهز کرده اند. از اینرو قیمت این نوع گوشی ها به مراتب بیشتر از گوشی هایی می باشد که به این تکنولوژی مجهز نشده اند.
برآورد قیمت برای این نوع گوشی ها اغلب بیشتر از هزار دلار می باشد. اما مسئله ای که وجود دارد اینست که در حال حاضر فقط ده درصد از کاربران تمایل به خرید گوشی هایی با قیمت بالاتر از هزار دلار دارند.

واقعیت اینست که گوشی های هوشمندی که مجهز به قابلیت پشتیبانی از "اینترنت 5G"هستند دارای محبوبیت و استقبال  بیشتری می باشد اما مشکلی که وجود دارد اینست که بدلیل بالا بودن قیمت بالا ی این محصولات، تمایل و علاقه کاربران برای خرید گوشی  های مجهز به اینترنت 5g به مراتب می باشد.

بر اساس گزارشات رسیده از منابع معتبر، تصورات حاکی از اینست که کاربران تحت تاثیر قیمت محصولات و همچنین گوشی های مجهز به قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G به فکر تعویض گوشی‌های قبلی خود و خرید دستگاه‌های جدید نمی افتند.

به عبارت دیگر و طبق پیش‌بینی های انجام شده در صورتی پیشروی سیر صعودی قیمت محصولات ذکر  شده با قابلیت 5g، و قیمت بالای این گوشی‌ها تمایل برای خرید این نوع گوشی ها با این قابلیت ها بسیار کم خواهد بود و تنها 10 درصد از کاربران حاضر خواهند بود برای خریداری گوشی‌های بالای هزار دلار پول خرج کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.