مجله سیم کارت

توضیحاتی جامع درباره اینترنت نوترینو و سایت سیم کارت

0 397

همراه اول، اولین اپراتور ارائه دهنده نسل چهار و نیم اینترنت همراه کشور می باشد . همراه اول در راستای ارائه بهترین کیفیت اینترنت نوترینو در شبکه 4.5G ، به نوسازی شبکه های خود همگام با به روز ترین تکنولوژی دنیا اقدام نموده است. اپراتور سیم کارت همراه اول ،در حال حاضر به عنوان بهترین اپراتور پیشگام در زمینه بهره برداری از نسل چهار و نیم اینترنت و همچنین ارائه خدمات متنوع و جذب بالاب مشترک می باشد. زیرا خرید خط همراه اول علاوه بر مقرون به صرفه بودن دارای امکانات و همچنین طرح های متنوعی است که ، همچنان کاربران بسیاری را برای خرید خط همراه اول ترغیب می نماید.

یکی دیگر از علتهای محبوبیت این اپراتور ارائه خط رند می باشد . به گونه ای که هم اکنون خرید سیم کارت رند همراه اول به عنوان یکی از علاقه مندی ها و همچنین پرفروش ترین سیم کارت ها محسوب می شود.اپراتور “سیم کارت همراه اول” با ایجاد پوشش مناسب در اکثر شهرهای کشور برای مشترکین ،با بالاترین کیفیت و امکانات در حال انجام فعالیت می باشد.

توضیحاتی جامع درباره اینترنت نوترینو و سایت سیم کارتامروز قصد داریم تا توضیحاتی درباره اینترنت نوترینو همراه اول و همچنین نوع فعالیت شرکت سیم کارت بیان کنیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در واقع نوترینو نام تجاری سرویس اینترنت نسل سوم (3G) ، نسل چهارم (4G) و نسل چهار ونیم (4.5G) همراه اول است . مزایای بیشماری نسبت به اینترنت نسل پیشین خود دارد.
نوترینو برخلاف نسل های گذشته (2G) که تکنولوژی آن مبتنی بر سرویس مکالمه بود، مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد.

نام اینترنت نوترینو از کجا آمده است؟

شاید سوالی که برایتان پیش بیاید این باشد که  نام نوترینو از کجا آمده است . در واقع نوترینو یک ذره بنیادی با جرمی بسیار اندک است که با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت می‌کند. نوترینوها ذرات شگفت انگیزی هستند که در تمام هستی پراکنده هستند . از آنجایی که برهم کنش بسیار ضعیفی با سایر ذرات ماده دارند ، مسافت‌های بسیار طولانی را درون مواد بدون هیچ مانعی طی می کنند.
نوترینو با حرف یونانی (نو) و در زبان انگلیسی به صورت neutrino نوشته می شود. همراه اول به منظور سهولت در خواندن این نام، عبارت NOTRINO با حروف بزرگ را در کنار کلمه فارسی نوترینو بکار برده است.

توضیحاتی جامع درباره اینترنت نوترینو و سایت سیم کارت

آشنایی با شرکت سیم کارت

شرکت “سیم کارت” دارای 15 سال سابقه فعالیت  در حوزه ی سیم کارتی می باشد و هم اکنون در حال ارائه خدمات متنوع  برای مشترکین خود می باشدو این کمپانی با داشتن سایت مجهز و معتبر و همجنین نیروهایی متخصص و حرفه ای ، شرایطی مناسب ، با امنیت بالا را برای کاربان فراهم نموده است  و تمامی کاربران قادر خواهند بود با خاطری آسوده تمام اقدامات خود را انجام نمایند.

از جمبه فعالیت های این شرکت به شرح زیر خواهند بود:

کاربر در سایت سیم کارت قادر خواهد بود از بین صدها شماره،  شماره موردنظر خود را انتخاب نموده و بدون هیچ  وسطه ای و مستقیما با صاحب سیم کارت در ارتباط باشد. ازز اینرو آسودگی خیال یکی از گامهای مثبت استفاده از سایت سیم کارت برای مخاطبین خواهد بود.

امکانات سایت سیم کارت

امکان خرید و فروش سیم کارت در سایت سیم کارت بدون واسطه از دیگر امکانات این سایت و شرکت به حساب می آید.در حقیقت این سایت امکانی را فراهم کرده است که می توانید بدون صرف هیچ گونه هزینه ای ، شماره دلخواه خود را در سایت سیم کارت ثبت نموده و اقدام به فروش آن نمائید. در واقع می توان به صراحت بیان کرد که روند خرید و فروش سیم کارت در سایت سیم کارت براحتی امکان پذیر خواهد بود.

ارائه شماره های رند با قیمت مناسب از دیگر فعالیت های سایت سیم کارت می باشد. این سایت شرایطی را فراهم نموده است که تمام علاقه مندان به خرید شماره رند می توانند شماره سیم کارت رند خود را با قیمت بسیار مناسب انتخاب نمایند.البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که قیمت ها برای شماره های رند در بازار آزاد گاها به حدی دور از انتظار و تصور بالا می باشد . این در حالیست که هیچ نظارتی بر روی این موضوع انجام نمی شود. بنابراین شما براحتی می توانید به سایت سیم کارت اعتماد نموده و سیم کارت رند خود را با مناسبترین قیمت خریداری نمائید.لازم به ذکر است که در بین تمامی اپراتورها خرید سیم کارت رند همراه اول هم اکنون بالاترین فروش را در بین سایر اپراتورها دارد .

خرید سیم کارت اقساطی یکی دیگر از امکاناتی است که سایت سیم کارت در اختیار کاربران خود قرار داده است.

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت است که سایت سیم کارت با دارا بودن کادری حرفه ای  و متخصص امنیت بالایی را برای تمامی کاربران فراهم نموده است. همچنین مجله سیم کارت دارای اطلاعاتی جامع و کامل از اخبار روز تکنولوژی و اپراتورها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

توضیحاتی جامع درباره اینترنت نوترینو و سایت سیم کارت

شرایط استفاده از اینترنت نوترینو:

شرایط استفاده از نوترینو اینست که کاربر باید در محدوده پوشش شبکه نوترینو قرار داشته باشد. همچنین تلفن همراه کاربر باید قابلیت استفاده از شبکه 3G و 4G را داشته باشد. جهت اطمینان از این مسئله می توانید به راهنمای تلفن همراه خود و یا تنظیمات شبکه آن مراجعه نمایید.
استفاده از اینترنت نوترینو بدون فعالسازی طرح های نوترینو هم امکان پذیر می باشد . اما به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری پیشنهاد می شود به منظور مدیریت هزینه های خود،طرح های نوترینو را خریداری و فعال نمایند.

طرح های اینترنت همراه اول ( MCI ) با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین است. شما می توانید با فعالسازی طرح مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه ، از شبکه پرسرعت اینترنت همراه اول بهره مند شوید.

نحوه استفاده از اینترنت نسل 4.5G

گوشی یا مودم مناسب

سیم کارت USIM

فعالسازی و تنظیمات اینترنت

تنظیمات حالت شبکه

محدوده پوشش دهی

فعالسازی بسته های اینترنت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.