مجله سیم کارت

توضیحات موتورولا درباره نمایشگر گوشی تاشو ریزر

0 11

توضیحات موتورولا درباره نمایشگر گوشی تاشو ریزر

موتورولا یکی از کمپانی های معروف و نام آوازه ای چند ملیتی آمریکایی است که سابقه ای طولانی در ساخت گوشی های تلفن همرا دارد.  از اینرو این کمپانی اخیرا توضیحاتی درباره جدیدترین محصول خود با عنوان "موتورولا ریزر"  کرده است.  جدیدترین گوشی "موتورولا"، تاشو می باشد که بعنوان اولین گوشی تاشوی این کمپانی روانه‌ی بازار می‌شود. البته بهتر است بگوئیم بعنوان اولین گوشی تاشو مبتنی بر طراحی عمودی وارد بازار خواهد شد.

از اینرو بعد از مدتها انتظار،  بالاخره ، قرار است این گوشی به دست کاربران منتظر برسد در همین راستا این کمپانی چند ملیتی، اخیرا  ویدیویی را برای خریداران این گوشی منتشر کرده است که می توانید در سایت رسمی این کمپانی مشاهده نمائید.

بخشی از این ویدیو، به بررسی برآمدگی‌ها و برجستگی ‌ها در نمایشگر موتورولا ریزر اشاره می کند و وجود چنین برامدگی را کاملا طبیعی می داند. گوشی‌های تاشو فعلی در بخش مربوط به لولا معمولا دارای چین خوردگی هستند و این یک موضوع طبیعی از سمت کمپانی ها محسوب می‌شود. اما باید در نظر داشته باشید که وجود برآمدگی ها در نواحی مختلف موضوع دیگری به حساب می‌آید و معلوم نیست که آیا نمایشگر موتورولا ریزر در بخش‌های مختلف دارای چنین برآمدگی هایی هستند یا خیر.

در واقع اندکی شفاف سازی در اینباره باید انجام شود زیرا مشخص نیست که منظور از چین خوردگی در ویدیو  مربوط به چین خوردگی در بخش مرکزی نمایشگر است و یا مربوط به بخش دیگر می باشد. زیرا اگر به یاد داشته باشید، برجستگی نمایشگر در بخش‌های مختلف نمایشگر گلکسی فولد نشان‌دهنده‌ی خرابی این گوشی بود که این موضوع به دلیل فشار قطعات داخلی به نمایشگر به وجود می‌آمد و این کمپانی را با چالش های زیادی در اینباره روبرو کرد.

در واقع با تمام بیانات ذکر شده، می توان نتیجه گرفت که در حالحاضر،ر گوشی‌های تاشو به بلوغ نرسیده‌اند.

نکته دیگری که در این ویدیو صراحتا به آن اشاره شده است مربوط به اینست که به کاربران توصیه شده است که قبل از گذاشتن گوشی در جیب، آن را ببندند و همچنین کاربران نباید از محافظ صفحه نمایش استفاده نمایند. لتزم به ذکر است که با توجه به اینکه نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در برابر اشیاء خارجی بسیار حساس هستند، این توصیه به همین موضوع برمی‌گردد.

در نهایت شایان ذکر است که تصور می شود گوشی تاشو موتورولا ریزر ماه آینده میلادی عرضه شود که در ضمن در همین ماه قرار است "سامسونگ" از جدیدترین گوشی تاشو خود به نام گلکسی Z Flip رونمایی کند.بنابراین از آنجایی که این دو گوشی از لحاظ مکانیزم عمودی مشابه یکدیگر هستند، به نظر شما کدام یک از آن‌ها می‌تواند توجه کاربران بیشتری را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.