مجله سیم کارت

توقف تولید آیفون 12 مینی

0 29

اپل امسال آیفون 12 مینی را ارائه داده است که این ایفون کوچک ترین آیفون تمام صفحه ی "اپل" محسوب می شود و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و این ایفون مجهز به فناوری  5G  است و برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که با گوشی های با ابعاد بزرگ "آیفون" مشکل دارند و تمایل دارند یک گوشی کوچک و خوش دست داشته باشند و از آن استفاده کنند ، این آیفون فروش بالایی در بازار داشته است و فراتر از انتظار بوده است . آیفون 12 مینی از سمتی دیگر نیز فروش بالایی داشته است و آن از نظر قیمت گوشی است و آیفون 12 مینی ارزان تر از دیگر گوشی های سری آیفون 12 می باشد . اپل احتمال می رود که تولید آیفون های 12 مینی را کاهش دهد و تولید آیفون 12 پرو مکس را افزایش دهد ، آیفون 12 پرو مکس دارای صفحه‌ نمایش 6.7 اینچ است و از باتری 3687  میلی آمپر ساعتی استفاده می‌ کند . 

آیفون 12 مینی اپل یک ‌سری نکات منفی دارد که یکی از واضح ‌ترین آن ‌ها ، ظرفیت 2227 میلی‌ آمپر ساعتی باتری آن است . به‌ طور کلی آمار نشان می ‌دهند که بر خلاف انتظارات ، کاربران زیادی به تهیه‌ ی آیفون 12 مینی علاقه نشان نداده‌ اند . مطابق نوشته ی مای ‌درایورز ، آیفون 12 مینی کم تر از دیگر گوشی‌ های سری آیفون 12 به‌ فروش رسیده است . به ‌طور مشخص ‌تر ،‌ فروش جهانی آیفون 12 مینی تنها 6 درصد از کل درآمد آیفون ‌های سال 2020 را برای اپل به ‌ارمغان آورده است .
حتی با فروش کم تر از انتظار آیفون 12 مینی ، هم چنان انتظار می‌ رود اپل در سال جاری میلادی از چهار مدل آیفون رونمایی کند . بر اساس گزارش مای ‌درایورز ، شرکت کوپرتینویی ممکن است برخی بهینه‌ سازی‌ ها اعمال کند تا عملکرد آیفون 2021 کوچک‌ جثه تقویت شود و فروش این محصول بالا تر برود . یکی از نکاتی که اپل قطعا باید روی آن کار کند ، عمر باتری آیفون کوچک است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.