مجله سیم کارت

تولد دهمین سالگرد رایتل

0 195

اپراتور رایتل یکی دیگر از اپراتور های برتر در ایران است . این اپراتور تقریبا سومین اپراتور برتر در ایران است . شرکت خدمت ارتباطی رایتل وارد دهمین سالگرد آغاز فعالیتش شده است . اپراتور رایتل به عنوان یکی از اپراتور های برتر در ایران موفق شد تا جایگاه سومین اپراتور را از آن خود کند . هم چنین در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته به رشد چشم گیری برسد . اپراتور رایتل 30 آبان ماه 1390 آغاز به فعالیت کرده است و کار این اپراتور با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی با نام تجاری رایتل آغاز شد . 30 آبان ماه 1400 دهمین سالگرد تولد اپراتور رایتل می باشد . این اپراتور سر آغاز و تجلی رایتل در صنعت ارتباطات کشور می باشد .

دهمین سالگرد رایتل

اپراتور رایتل با پوشش 97 درصد بودجه شش ماه سال 1400 به رشد 31 درصدی در فروش تجمیعی نسبت به 6 ماهه سال قبل دست یافت . در همین راستا در انتظار ارائه سود بالا تر از مجموع عملکرد سال 1399 و 1400 است . رویه افزایش مشترکین “رایتل” از پاییز و زمستان 99 آغاز شد . تا نیمه سال 1400 هم چنان رو به افزایش است . این رشد برای این اپراتور در مقایسه با سایر اپراتور ها رشد چشم گیری بوده است . به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال ، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر پیدا کرده است . اپراتور رایتل به مدت تقریبا یک سال تمام تماس های درون شبکه را برای مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرد .

به تازگی اعلام کرده است که این طرح را برداشته است . اگر چه این اپراتور از سال 1390 فعالیت خود را با برند رایتل آغاز کرد . اما تاسیس شرکت خدمات ارتباطی رایتل ( rightel ) در سال 1386 با هدف فعالیت در حوزه فن ‌آوری‌ های نوین اطلاعات و ارتباطات بود . در راستای گسترش دامنه فعالیت های خود ، در سال 1389 موفق به اخذ پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انحصار دو ساله جهت ارائه خدمات نسل سوم موبایل شد . تمامی تلاش خود را معطوف به ورود سریع به بازار مخابرات ایران کرد تا بدین ترتیب به عنوان نسل جدید ارتباطات به جامعه ایرانی معرفی شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.