مجله سیم کارت

تونل ضدعفونی 360 درجه سامانتل

0 41

سامانتل یکی از اپراتور های فعال در کشور است که در زمینه سیم کارت فعال است و سیم کارت سامانتل از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و مشتری های مختص خود را دارد " سیم کارت سامانتل " از کیفیت بالای خدمات مشترکین برخوردار است  اگر تمایل به خرید سیم کارت رند دارید البته پیش شماره رند حتما از سامانتل خرید کنید و همینطور یکی از شعار های این مجموعه امانت داری و حفظ اسرار مشتریانش است .
سامانتل تامین نیازها و انتظارات مشتریان و منافع سهامداران را اولویت سازمانی خود می داند و تحقق آن را همواره دنبال می کند و کارمندان و مدیران و سهامداران ، این مجموعه در انجام وظایف خود بر حفظ منافع ملی ، ادب در برخورد ، ارتقا سطح کیفی خدمات خود ، رعایت استاندارد ها ، و احترام حریم شخصی افراد اعم از کارکنان و مشتریان تاکید دارد و سعی بر انجام این وظایف دارد . " سامانتل " به عنوان یک اپراتور مجازی مناسب ترین گزینه برای افرادی است که نیاز به سرویس های فراتر از یک تماس صوتی دارند .
مسئولیتی که با شعار اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه سامانتل را در زمره پیشگامان توسعه دولت همراه قرارخواهد داد . سامانتل از شبکه گسترده برای ارائه خدمات در هر زمان و هر مکان توانمندی دارد و دارنده منابع انسانی متخصص مجرب و جوان در زمینه ارتباطات سیار است .
یکی از اقدام های جالب و مفیدی که سامانتل در راستای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است ، نصب تونل ضدعفونی 360 در جلوی درب ورودی ساختمان سامانتل است . که این تونل در معبر قابل دسترس عموم نصب شده و برای عموم آزاد است و مراجعین و حتی افرادی که از آن جا عبور می کنند هم می توانند استفاده نمایند . این تونل ضدعفونی 360 درجه مجهز به سنسور تشخیص  حرکت است و دارای 16 نازل و محفظه ضدعفونی اختصاصی مخصوص دست است و به صورت تولید مه ، مواد ضدعفونی کننده را روی افرادی که از آن عبور می کنند می پاشد به گونه ای همه لباس ها ، کفش ها ، موها ، دست و سطوح لوازم همراه افراد را ضدعفونی می کند که این اقدام تا حد زیادی از شیوع این ویروس جلوگیری می شود و سلامت کارکنان و مدیران و افرادی که با این مجموعه سر و کار دارند را تضمین می کند و اعلام کرد انتظار ما از همه اعم از کارمندان و مراجعین محترم این است ، که به توصیه های بهداشتی بیشتر و با دقت بالایی عمل کنند و کشور را از این شرایط بحرانی نجات دهیم و بتوانیم با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی این بیماری هر چه زودتر از سرزمینمان دور کنیم . مدیر روابط عمومی سامانتل هم چنین اعلام نمود : اقدامات دیگری که ما انجام داده ایم برای سلامت کارکنان خود ، انجام آزمایشات کنترلی برای اطلاع از وضعیت کارکنان خود در خصوص سیستم ایمنی بدن شان ، و نداشتن بیماری های زمینه ای و قلبی و همچنین در تلاش هستیم که با ادامه این اقدامات سلامت کارکنان خود را تضمین کنیم و هم چنین در ادامه افزودند با ایجاد شرایط دور کاری ، ارائه ماسک ، ارائه مواد ضدعفونی کننده به صورت روزانه و ارائه دستکش سلامت روانی کارکنان خود را نیز در نظر بگیریم از استرس ها و نگرانی های آن ها کم کنیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.