مجله سیم کارت

تکذیب خبر مشارکت همراه اول در آزمون استخدام خصوصی

0 44

به تازگی خبری در فضای مجازی در خصوص اپراتور همراه اول منتشر شده است که بر اساس این خبر همراه اول یکی از متقاضیان استخدام از طریق این آزمون است . عنوان این آزمون ، آزمون استخدام بخش خصوصی در سال 1400 می باشد و این خبر در تمام کانال ها و گروه ها در حال باز نشر است که اپراتور همراه اول یکی از متقاضیان استخدام از طریق این ازمون است . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و از قدیمی ترین اپراتور های فعال در ایران است و این در حالی است که همراه اول برای شرکت در این آزمون هیچ اقدامی انجام نداده است و هیچ گونه تفاهم و توافقی با همراه اول ، در روند برگزاری این آزمون از سمت متولیان آن که هنوز مشخص نیست با چه هدفی دست به چنین اقدامی زده اند ، انجام نشده است .
با توجه به این که مبادی و درگاه های رسمی اطلاع رسانی اپراتور اول تلفن همراه کشور همواره مشخص و ثابت است ، "همراه اول" لازم می داند پیرو اطلاع رسانی های گذشته یاد آوری کند که تمامی مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت همراه اول ، از آخرین اخبار و اطلاعیه های رسمی مطلع شوند و هر اخباری که در خصوص این اپراتور منتشر می شود صحت ندارد مگر این که به صورت رسمی در وب سایت همراه اول منتشر شود . همراه اول هر گونه همکاری و مشارکت در فرا خوان برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی را تکذیب کرد .
همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا متنوع ترین و متفاوت ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه داده است که کلیه مشترکین همراه اول که "سیم کارت همراه اول" دارند ، هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری بتوانند به آسانی این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند و به اسانی به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.