مجله سیم کارت

تکذیب فروش یک میلیونی گلکسی فولد

0 20

تکذیب فروش یک میلیونی گلکسی فولد

همانطورکه میدانید چند روز پیش خبری راجع به فروش یک میلیونی گوشی های گلکسی فولد سامسونگ منتشر شد. درهمین راستا مطلع شدیم که سخنگوی "سامسونگ"  طی یک گزارشی این خبر را تکذیب کرد.

در واقع دو روز پیش در همایش برگزار شده در برلین، یونگ سان، مدیر ارشد استراتژی سامسونگ اظهار کرد این شرکت از زمان عرضه‌ی گوشی گلکسی فولد تاکنون، توانسته است حدود یک‌میلیون گوشی به فروش برساند.

 لازم به ذکر است که این اظهارات با حواشی بسیار زیادی همراه بوده است.عده ای بر این باورند که گوشی تاشوی کره ای ها در مراحل ساخت این گوشی بسیار ضعیف عمل کرده است و دارای کیفیت پایینی می باشد، از اینرو موفق نشده است نظر مخاطبین خود را جذب نماید.

علاوه بر این عده ای بر این باورند که گوشی گلکسی فولد سامسونگ دارای کیفیت بسیار مناسبی بوده و موفق شده است بیش از یک میلیون فروش داشته باشد.

نماینده ی سامسونگ اعلام کرده است که این امکان وجود دارد که هیئت‌رئیسه، تعداد دستکاه هایی که این کمپانی قصد فروش و یا ارسال آن را دارد، با تعداد فروخته‌شده ترکیب کرده باشد.این کمپانی در ماه مهر گزارشی را ارائه کرده بود که، سامسونگ از زمان عرضه‌، 500 هزار دستگاه گلکسی فولد فروخته‌ است.که بر طبق گزارشات اخیر یونگ سان، در فاصله یک ماه این رقم به دوبرابر افزایش پیدا کرده است.

 این در حالیست که گوشی گلکسی فولد سامسونگ با‌ مشکل دوام کیفیت، مواجه شده زود که موجب بدنامی آن شده بود.بنابراین رقم اعلام شده جدید اندکی دور از ذهن به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که  طبق اظهارات کاربران، پرچم داران این کمپانی کره ای  نیز با مشکل حسگر اثرانگشت مواجه بوده است. زیرا این امکان وجود دارد که با نصب محافظ صفحه‌نمایش ژله‌ای براحتی بتوان آن را دور زد. همین علت موجب شد تا بانک‌ها معاملات انجام‌شده با این دستگاه‌ها را متوقف نمایند. سامسونگ بلافاصله دست به کار شد و با ارائه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزاری، سریعا مشکل موجود را برطرف نمود.

تکذیب فروش یک میلیونی گلکسی فولد

طبق نظر کارشناسان،  تصور می شود سامسونگ در سال آینده بتواند بیش از 6 میلیون گوشی تاشوی خود را بفروش رسانده و رکورد 20 میلیونی را اذعان خودکند.

لازم به ذکر است که این کمپانی با ارائه اینترنت 5g در بین دیگر کمپانی های گوشی سازی پیشقدم می باشد. و در صورت گسترش نسل پنجم اینترنت این کمپانی گوشی های میان رده خود را که مجهز به این فناوری می باشند را ارائه خواهد نمود.

تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند سامسونگ احتمالات حاکی از اینست که در سال 2019 سامسونگ خواهد توانست بین 400 تا 500هزار گوشی گلکسی فولد بفروش برساند.شایان ذکر است که خود کمپانی سامسونگ نیز انتظار فروش 500 هزار دستگاه را براورد کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.