مجله سیم کارت

تیزری از گوگل پیکسل 4 که جزئیاتی بیشتر از این گوشی را مطرح می کند

0 25

تیزری از گوگل پیکسل 4 که جزئیاتی بیشتر از این گوشی را مطرح می کند

این روزها خبرهای مربوط به کمپانی گوگل و گوشی های گوگل پیکسل 4 به شدت داغ است.با توجه به نزدیک شدن زمان رونمائی از گوشی "گوگل پیکسل4"، خبرها و تیزرهای مختلفی از جزئیات این گوشی منتشر می شود.همانگونه که می دانید تا کنون بسیاری از جزئیات این گوشی مانند قابلیت زوم و بزرگنمایی 8 برابری ، حافظه‌ی ‌رم 6 گیگابایتی و بهره‌مندی از قابلیت جدیدی با نام Motion Mode ، ویژگی نایت ساید بهبودیافته و سریع‌ و ویژگی Super Res Zoom،درباره آن مطرح شده است.

هم اکنون تیزری درباره این گوشی مطرح شده است که جزئیاتی دیگر از گوگل پیکسل 4 را نشان می دهد که به شرح زیر می باشند.
رنگ بدنه این گوشی نارنجی می باشد.البته ناگفته نماند که این ویژگی رنگ قبلا منتشر شده بود و طی این تیزر تبلیغاتی پیکسل 4، می توان از صحت آن اطمینان حاصل نمود.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم گوگل پیکسل 4 ، مجهز به قابلیت سولی (SOLI) خواهد بود،سولی قابلیتی است که امکان تعامل بدون لمس را ممکن می کند.

این تیزر قابلیت مربوط به Night Sight که قبلا به آن اشاره کرده بودیم را بطور کامل تائید می کند.این قابلیت موجب می شود عکاسی در حالت شب با بهترین کیفیت انجام پذیرد.در واقع این امکان فراهم می شود که از ستارگان در شب با کیفیت مناسب عکاسی کرد.

در نهایت نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که با توجه به تمام موارد بیان شده ،در حال حاضر تاریخ معرفی دقیق این گوشی مشخص نشده است ولی به احتمال زیاد پرچمدار گوگل در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.