مجله سیم کارت

ثبت رکورد جدید فعالسازی آوای انتظار در شبکه همراه اول

0 97

فعال شدن بیش از  دو میلیون آوای انتظار با محتوای سخنان شهید سلیمانی توسط اپراتور همراه اول

فعال شدن بیش از  دو میلیون آوای انتظار با محتوای سخنان شهید سلیمانی توسط اپراتور همراه اول

همانگونه که در جریان هستید از ابتدای آغاز به کار اپراتورهای مختلف، اولین و ابتدایی ترین اقدامات، فعالسازی آوای انتظار توسط اپراتورهای مختلف بود. در واقع همراه اول بعد از مدت کوتاهی از دوره فعالیت خود اقدام به فعالسازی آوای انتظار با محتواهای مختلف نمود که مورد استقبال بسیاری از کاربران نیز قرار گرفت. این اپراتور علاوه بر اقدامات متنوع خود از جمله ارائه سیم کارت 0912 ارزان ، فروش سیم کارت 0912 اقساطی  ، خط کد 1 ارزان و … موفق شده است در طول دوره فعالیت خود، همچنان بعنوان اپراتور برتر ایرانی شناخته شود.

در همین راستا و طبق گزارشات بدست آمده از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از تاریخ  ١٩ دی ماه تا ٢٨ بهمن ماه سال جاری نزدیک به دو میلیون بار آواهای انتظار مربوط به سخنان شهید سردار قاسم سلیمانی توسط مشترکان همراه اول فعال شده است. این اپراتور  این رقم را بسیار شگفت انگیز وکم سابقه دانسته است. در واقع این رقم در فعالسازی آوای انتظار توسط اپراتور همراه اول بعنوان رکورد جدیدی محسوب می شود.
لازم به ذکر است که همراه اول در تاریخ ١٩ دی ماه سال‌جاری، از ارائه آواهای انتظار جدید خود با موضوع سخنرانی های شهید سلیمانی خبر داده بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.