مجله سیم کارت

ثبت رکورد مصرف دیتا و درآمد رایتل در آذرماه

0 8

ثبت رکورد مصرف دیتا و درآمد رایتل در آذرماه

سیم کارت رایتل قبل از شاتل موبایل و سیم کارت سامانتل و بعد از همراه اول و ایرانسل فعالیت خود را آغاز نمود و نسبت به طول دوره فعالیت خود خدمات چشمگیری را به کاربران خود ارائه نمود.این اپراتور با پشت سرگذاشتن تمام ناهمواری ها و مشکلات موفق شد جایگاه خود را بعنوان سومین اپراتور ایرانی تثبیت نماید.

فعالیتهای پرشور رایتل مفهوم همبستگی و پشتکار را به همگان اثبات نمود تا جایی که این اپراتور فعال موفق شد رکورد مصرف دیتا و درآمد روزانه خود در  آذر ماه سال 98 را بشکند.این خبر برای تمام کاربران رایتل و تیم حرفه ای و متخصص این اپراتور می تواند بسیار مسرت بخش و عالی باشد.

در واقع شکستن رکورد مصرف دیتا و درآمد روزانه ، نشان از میزان رضایتمندی کاربران و حرکت روبه رشد و موثر این اپراتور دارد.

لازم به ذکر است که  خود این اپراتور نیز بخش اعظمی از موفقیت و رشد خود را در این بازه زمانی ، مربوط به افزایش رضایتمندی و همچنین تعداد مشترکین دانسته است.یکی از اصلی ترین اقداماتی که در رسیدن به این موفقیت نقش بسزایی داشته است مربوط به طرح‌های جبرانی رایتل  به منظور تکریم مشترکین در ایام اختلال اینترنت،و همچنین  طرح سیم‌کارت اولی‌ها و بسته‌های ویژه یلدا بوده است.

در انتها شایان ذکر است که اپراتور رایتل با حفظ جایگاه خود ، همواره در تلاش است تا موفقیت های بیشتر و بهتری را در این عرصه اذعان خود کند. این اپراتور با در نظر گرفتن اعتماد مشترکین و همچنین حفظ رضایتمندی کاربران خود ، سعی دارد تا موفقیت های خود را بیشتر از گذشته کرده و جایگاه بهتری را بنام خود ثبت نماید.

پیشنهاد می کنیم برای بهره مندی از اخبار روز تکنولوژی و همچنین اخبار روز مربوط به اپراتورها با سایت ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.