مجله سیم کارت

ثبت نام بسته اینترنتی رایگان انتخابات 1400

0 39

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات 1400 وزیر ارتباطات و فناوری کشور ، محمد جواد آذری جهرمی اعلام کرده است که به کلیه مردم اینترنت رایگان اهدا می شود . اپراتور همراه اول نیز یکی  از اپراتور های فعال است که روش دریافت اینترنت رایگان را به مشترکین سیم کارت های خود اعلام کرده است . سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 28 خرداد ماه برگزار خواهد شد و هدف دولت از ارائه بسته رایگان اینترنت ، حفظ سلامت مردم در روز های انتخابات است . در واقع دریافت اینترنت رایگان برای انتخابات نیاز به ثبت نام دارد و ثبت نام و اهراز هویت از طریق کد ملی هر شخص امکان پذیر است .

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، "همراه اول" با درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت ارتباطات موافقت کرده و شروع به ارائه بسته اینترنت رایگان جهت تبلیغات اینترنتی کرده است و اپراتور همراه اول بر اساس این درخواست به کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی ، سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت انارستان 7 گیگا بایت اینترنت رایگان ارائه داده است .
مشترکین برای دریافت 7 گیگا بایت اینترنت رایگان باید به سایت مراجعه کنند و ثبت نام کنند ، در این سایت که برای هدایای مناسبتی وزارت ارتباطات به شهروندان توسعه داده شده ، زمان دقیقی برای زمان ثبت‌ نام شهروندان درنظر گرفته شده است . بر این اساس افراد باید با توجه به رقم پایانی کد ملی‌ شان در سایت ثبت ‌نام کنند :
ساعت 12 دوشنبه 3 خرداد تا ساعت 12 سه شنبه 4 خرداد افراد با رقم آخر کد ملی 0 و 1 می توانند ثبت نام کنند .
ساعت 12 سه شنبه 4 خرداد تا ساعت 12 چهار شنبه 5 خرداد افراد با رقم آخر کد ملی 2 و 3 می توانند ثبت نام کنند .
ساعت 12 چهار شنبه 5 خرداد تا ساعت 12 پنج شنبه 6 خرداد افراد با رقم آخر کد ملی 4 و 5 می توانند ثبت نام کنند .
ساعت 12 پنج شنبه 6 خرداد تا ساعت 12 جمعه 7 خرداد افراد با رقم آخر کد ملی 6 و 7 می توانند ثبت نام کنند .
ساعت 12 جمعه 7 خرداد تا ساعت 12 شنبه 8 خرداد افراد با رقم آخر کد ملی 8 و 9 می توانند ثبت نام کنند .
ساعت 12 شنبه 8 خرداد تا ساعت 12 دوشنبه 10 خرداد ثبت نام برای تمامی کد ملی‌ها آزاد است .
با تکمیل ثبت ‌نام پیامی مبنی بر فعال‌ سازی بسته هدیه حداکثر ظرف 72 ساعت آینده نمایش داده می ‌شود . در این پیام تاکید شده که فعال‌ سازی این بسته از طریق پیامک به اطلاع می ‌رسد .
البته در صورت داشتن بسته اینترنت فعال ، اولویت با بسته‌ ای است که زود تر تمام می‌ شود . بسته ‌های فعال فعلی نیز در حال رزرو نگهداری می ‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه ، باقی‌ مانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود . وی در هشدار به سو استفاده‌ هایی که ممکن است از این طریق انجام شود ، گفت : باهیچ کسی برای بسته هدیه تماس گرفته نخواهد شد ، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال‌ سازی هم نخواهیم کرد ، ثبت‌ نام نیز فقط از طریق سایتی صورت می‌ گیرد که اطلاع‌ رسانی کردیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.