مجله سیم کارت

ثبت نام مرحله دوم وام کرونا با سیم کارت به نام سرپرست خانوار

0 60

با توجه به تصمیمات جدید دولت در رابطه با محدودیت های کرونا که از هفته اول آذر 99 آغاز شده است ، دولت دوازدهم تصمیم گرفته است در جهت حمایت از خانوار ها مرحله دوم وام کرونا را مطرح کند . در واقع افراد می توانند با ثبت نام در این طرح نسبت به دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا با کارمزد 4 درصد ، اقدام کند . در واقع در این طرح باید دقت داشته باشند همانند طرح قبلی ، افراد باید از سیم کارت به نام سرپرست خانواده اقدام به ثبت نام کنند و کد ملی سرپرست خانوار را به سر شماره 6369 ارسال کنند . افرادی که سرپرست خانوار هستند ولی "سیم کارت" با نام خود ندارند حتما باید نسبت به خرید سیم کارت اقدام کنند و با سیم کارت به نام خود کد ملی را ارسال کنند . متقاضیان باید حتما کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سر شماره 6369 ارسال کنند و متقاضیان دقت داشته باشند که تنها یک بار پیامک را ارسال کنند .
تمامی افرادی که در مرحله اول ، وام کرونا یک میلیونی تومانی را دریافت کرده‌ اند و درآمد آن ها ثابت نیست ، می توانند متقاضی دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی باشند . افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت ، شرکت ‌های دولتی یا نهاد‌ های عمومی غیر دولتی ، بازنشستگان ، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق ‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌ شوند . متقاضیان توجه داشته باشند که پیامک سرپرست خانوار ها از روز سه شنبه 4 آذر ماه تا سه شنبه 11 آذر ماه به مدت یک هفته دریافت می شود و پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوار ها ، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر ، داده های اطلاعاتی پایش خواهد شد و در هفته سوم از 20 آذر ماه الی 27 آذر ماه به پیامک ‌های دریافتی مشمول با سر شماره v.refah پاسخ داده می‌ شود .شرایط باز پرداخت وام کرونا : 1.  باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد از محل باقی مانده منابع بسته جبرانی مصوب جلسه دوازدهم مورخ 09/01/1399 ستاد ملی مدیریت کرونا ، با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود .
2. تضمین و تعهد یارانه ما به ‌التفاوت نرخ سود تسهیلات مورد پرداخت تا نرخ تسهیلات قرض ‌الحسنه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور ، مطابق دستورالعمل پرداخت وام قرض الحسنه به خانوار ‌ها مصوب کار گروه اقتصادی مقابله با کرونا ، موضوع ابلاغیه 3/2/99 و اصلاحیه‌ های مربوطه خواهد بود ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئول اجرای این بند و سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بانک مرکزی ، بانک‌ های عامل و سازمان هدفمند سازی یارانه‌ ها دستگاه‌ های همکار اجرای مصوبه خواهند بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.