مجله سیم کارت

جام لیگ برتر فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خورد

0 131

با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل کلید خورد .

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل . به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شد .

تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد . گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.

جام لیگ برتر فوتبال ایران به نام ایرانسل

دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل ( irancell ) و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.

در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز گفت . سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی انجام داده است.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم . قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.

ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا . مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ . به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.