مجله سیم کارت

جزئیاتی از گلکسی A90 نسخه5G فاش شد

0 12

جزئیاتی از گلکسی A90 نسخه5G فاش شد

 دوباره خبری جدید از سامسونگ همه را غافلگیر کرد.انگار این کمپانی کره ای قصد دارد رکورد تولید گوشی در جهان را بشکند و همواره با خبرهای جدید صحت این گفته ها را تائید می کند.اخیرا تصویری از این کمپانی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ گوشی جدید خود با عنوان گلکسی ای 90 5G خود را نشان داده است.این تصویر از طریق یک پوستر تبلیغاتی و در دنیای محازی منتشر شده است  و جزئیات و مشخصاتی از این گوشی در دسترس عموم قرار گرفته است.همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودیم "سامسونگ" قصد دارد گوشی های نسل بعدی خود را با عنوان سری A بسازد , در همین راستا انتشار تصاویر و جزئیاتی از گوشی "Galaxy A90 5G" می تواند صحت گفته های این کمپانی را تائید نماید.

این گوشی میان رده با مشخصات بسیار مناسب عرضه خواهد شد که در ادامه به بررسی این جزئیات خواهیم پرداخت

گوشی های گلکسی A90 5G از حافظه 6 گیگابایت  رم، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای استفاده خواهند نمود.

این گوشی مجهز به نمایشگر Super AMOLED از نوع Infinity-U که دارای بریدگی U شکل بوده ، می باشد.لازم به ذکر است که وضوح تصویر در این گوشی FULL HD plus خواهد بود و اندازی نمایشگر این گوشی های 6.7 اینچی در نظر گرفته شده است که می توان آن را بسیار مناسب و درخور توجه دانست زیرا این ابعادی،بعنوان اندازه و ابعادی کاملا مناسب برای تماشای محتوای بصری قلمداد می شود.

تصورات حاکی از اینست که سامسونگ در این گوشی میان رده خود از اسنپدراگون855 استفاده خواهد نمود.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده می توان به قابلیت "5G" این گوشی و همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن اشاره نمود.لازم به ذکر است که این گوشی به دوربین سه گانه در پنل پشتی مجهز خواهد شد به به ترتیب دارای حسگر های 48 مگاپیکسلی که بعنوان دوربین اصلی محسوب می شود، 8 مگاپیکسلی که شامل لنز فوق عریض می باشد  و 5 مگاپیکسلی که بعنوان لنز تشخیص عمق مجهزخواهند بود.

جزئیاتی از گلکسی A90 نسخه5G فاش شد

با توجه به فعالیت سامسونگ در عرضه انواع گوشی ها تصور می شود که گلکسی ای 90 نسخه 5G مجهز به فناوری شارژ سریع 25 واتی باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و تاریخ رونمائی و دیگر مشخصات این گوشی در دسترس نمی باشد.بنابراین پیشنهاد می کنیم در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.