مجله سیم کارت

جزئیاتی درباره گوشی های گلکسی A سامسونگ

0 267

جزئیاتی درباره گوشی های گلکسی A سامسونگ

با توجه به پیشرفت های روزافزون کمپانی سامسونگ در ارائه گوشی های هوشمند، این کمپانی سعی داردجایگاه خود را محکمتر از قبل کرده و همواره در تلاش است تا رضایت کاربران و طرفداران خود را بیشتر از گذشته  به خود جلب نماید.سامسونگ برای جلب رضایت مشتریان خود از بازطراحی و تحول نسل جدید گوشی های گلکسی A سامسونگ استفاده کرده است.

گوشی های گلکسی A سامسونگ

در واقع گوشی های گلکسی A با توجه به زیبائی در طراحی، عمر بالای باتری، نمایشگرهای عالی و دوربین های مناسب توانسته است گوشی های بسیار خوب و با کیفیت ارائه نماید.لازم به ذکر است که این گوشی ها از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهند بود. گوشی های گلکسی A از دوربین سه گانه و یا حتی چهارگانه نیز بهره مند خواهند شد.

در سال 2020 “سامسونگ” از 8 گوشی گلکسی A  و همچنین 7 نوع دوربین مختلف استفاده خواهد نمود.

جزئیاتی درباره گوشی های گلکسی A سامسونگ

گوشی‌های پایین‌ رده گوشی های گلکسی A سامسونگ با نام های گلکسی A21، گلکسی A31 و گلکسی A41 و… مشخص می شوند.که در ادامه به جزئیات مختصری از آن ها اشاره خواهیم نمود.

گوشی های گلکسی A21، گلکسی A31 و گلکسی A41 مجهز به دوربین‌ های اصلی، اولترا واید و تشخیص عمق بوده . از قابلیت تله فوتو بر روی دوربین های خود استفاده نخواهند نمود.

گوشی های گلکسی A81 و گلکسی A91 در گجت های خود از دوربین تله فوتو و هم چنین بزرگ نمایی 5 برابر بهره مند خواهند بود . که سامسونگ تا کنون از چنین مشخصه‌ ای در گوشی های خود بهره نبرده است . این حرکت می تواند نوآوری در پی داشته باشد.لازم به ذکر است که هر کدام از این گوشی های از سنسورهای 64 و 108 مگاپیکسلی بهره می برند . قابلیت ثبت عکس هایی با کیفیت 16 و 27 مگاپیکسلی را در پی خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.