مجله سیم کارت

جزئیاتی درباره گوشی های گلکسی M سامسونگ

0 109

جزئیاتی درباره گوشی های گلکسی M سامسونگ

فعالیت های سامسونگ در سال 2019 بیشک بر هیچ کسی پوشیده نمی باشد.این کمپانی با تمرکز بر روی گوشی های میان رده و پایین رده توانست تغییر و تحولات گسترده ای در دنیای گوشی های هوشمند ارائه نماید.”سامسونگ” با قدرت بیشتر این فعالیت را آغاز کرده و در تلاش است تا در سال 2020 این روند را تکمیل تر و باکیفیت تراز گذشته ادامه دهد . برای این کار خود برنامه ریزی حساب شده ای در نظر گرفت . همانطور که می دانید در مقالات قبلی به جزئیاتی درباره نسل جدید گوشی های سامسونگ سری گلکسی A پرداختیم . حال در این مقاله قصد داریم تا اشاره ای به گوشی‌های گلکسی M سامسونگ داشته باشیم.

جزئیاتی درباره گوشی های گلکسی M سامسونگ

گلکسی M سامسونگ

اول از همه باید بگوئیم نحوه نامگذاری گوشی های سری M سامسونگ به شکل M21,M31,M41,… می باشد.حال به ترتیب جزئیات هر کدام را تا حد امکان تشریح خواهیم نمود.

جزئیات مربوط به گلکسی M21

گوشی گلکسی M21 دارای رم 4 گیگابایتی بوده و از تراشه اگزینوس 9609 موجود در ” موتورولا ” وان اکشن استفاده می نماید.دوربین اصلی این گوشی دارای ظرفیت 24 مگاپیکسلی بوده و همچنین دوربین تشخیص عمق آن دارای حافظه 5 مگاپیکسلی می باشد.

جزئیات مربوط به گلکسی M31

گوشی های گلکسی M31 سامسونگ با بهره گیری از تراشه ی پرقدرت اسنپدراگون 655 با قدرتی بیشتر از سری M21 خود ظاهر شد . این گوشی با بهره مندی از دوربین سه گانه و حافظه رم 6 گیگابایتی معرفی خواهد شد.دوربین اصلی استفاده در این مدل گوشی دارای 48 مگاپیکسل ظرفیت بوده . از دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بهره مند است.

جزئیات مربوط به گلکسی M41 سامسونگ

گوشی گلکسی M41 نیز مانند M21 از تراشه اگزینوس استفاده می کند.تراشه استفاده در این گوشی اگزینوس9630 می باشد . این گوشی مانند M31 از حافظه رم 6 گیگابایتی بهره مند است . از دوربین سه گانه با ظرفیت های 48 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود . لازم به ذکر است که این گوشی به احتمال زیاد قادر خواهد بود قدرت بخشی از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A سامسونگ را تامین نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.