مجله سیم کارت

جزئیات بیشتر از ویوو نکس3

0 26

جزئیات بیشتر از ویوو نکس3

ویوو نیز جزو آن دسته از کمپانی هایی می باشد که توانسته است جایگاه مناسبی برای خود رقم بزند بگونه ای که روز به روز بهتر از قبل در حال فعالیت بوده و در این عرصه نیز موفقتر ظاهر شده است.

همانطور که در جریان هستید چندی پیش مشخصاتی ازگوشی نکس 3 کمپانی ویوو منتشر شد که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند.با این حال جزئیاتی از سخت افزار این گوشی در دسترس نبود بغیر از اینکه نمایشگر پرچمدار جدید ویوو مجهز به صفحه آبشاری خواهد بود.البته باید در نظر داشته باشید که منظور از صفحه آبشاری خمیدگی اندک در کناره های صفحه نمایشگر می باشد.

در واقع کمپانی "ویوو" قصد دارد پرچمدار جدید خود را با عنوان ویوو نکس 3 با قابلیت پشتیبانی از نسخه "5G" ، معرفی نماید.

جزئیات بیشتر از ویوو نکس3

هم اکنون جزئیات دقیقتری از این گوشی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

در واقع طبق اخبار رسیده پردازنده استفاده شده در این گوشی از نوع اسنپدراگون 855 پلاس خواهد بود و همچنین دوربین استفاده شده در این گوشی از نوع دوربین سه گانه می باشد.لازم به ذکر است که ظرفیت دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل خواهد بود و دو دوربین دیگر نیز از ظرفیت 13مگاپیکسلی بهره خواهند برد که یکی از آنها مجهز به تله فوتو و دیگری نیز از نوع اولترا خواهد بود. گفته ها حاکی از استفاده این گوشی‌ها از 12 گیگابایت حافظه رم همراه با 512 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

حال نکته ای که این میان مطرح می شود و شاید برای شما نیز سوال باشد تفاوت پشتیبانی از قابلیت 5G می باشد.در واقع می توان گفت تنها تفاوت 5G با 4G در نوع پشتیبانی از آن فناوری بوده و از نظر فنی و دیگر جزئیات هیچ تفاوتی در آنها مشاهده نمی شود.

جزئیات بیشتر از ویوو نکس3

این گوشی ها مجهز به شارژ بسیار سریع 44 واتی خواهند بود و باتری بکار رفته در آنها 4500 میلی آمپرساعت خواهد بود.البته ناگفته نماند که پیش بینی های قبلی خبر از ارائه گوشی نکس 3 با قابلیت شارژ سریع 100 واتی می داد که قادر بود در عرض نیم ساعت گوشی را بطور کامل شارژ کند.اما ظاهرا این بحث فعلا عملی نشده است.

قیمت احتمالی این گوشی برای قابلیت 4G، حدود 709 دلار برآورد شده است ولی برای قابلیت 5G ممکن است تا 100 دلار نیز تغییر کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.