مجله سیم کارت

جزئیات نهایی از محصول جدید هواوی

0 45

جزئیات نهایی از محصول جدید هواوی

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار هواوی منتشر شده است.با توجه به نزدیک شدن زمان رونمائی از گوشی "هواوی میت 30" جزئیات تکمیل تری از این گوشی مطرح شده است که مشخصات دقیقتر و رسمی تری می باشند که به قرار زیر می باشد:

با توجه به اینکه حرف و حدیثهای زیادی درباره نمایشگر گوشی هواوی میت 30 مطرح بوده ولی تصور می شود که اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.6-6.8 اینچ باشد.البته قبلا اعلام شده بود که نمایشگر محصول جدید "هواوی"  در ابعاد 6.6 تا 6.8 اینچی خواهد بود.

دوربین سه‌گانه حاوی سنسور 32 مگاپیکسلی و یک سنسور نامشخص و سنسور ToF در بالای نمایشگر این گوشی به وفور قابل مشاهده می باشد.

گوشی هواوی میت 30 مجهز به دو سنسور 40 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و یک دوربین ToF در پنل پشتی خواهد بود.

این گوشی مجهز به رابط کاربری EMUI 10 می باشد و مبتنی بر اندروید ١3 خواهد بود.

لازم به ذکر است که این گوشی از نسل جدید سیستم تشخیص چهره، دکمه لمسی برای تنظیم صدا، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی (با سرعت شارژ 40 وات)، خواهد بود.

تراشه بکار رفته در این گوشی از نوع تراشه کایرین 990 خواهد بود.

این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

این گوشی از  8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این گوشی مجهز به شارژ بی‌سیم معکوس خواهد بود.

ارائه مدل مبتنی بر 12 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار  از دیگر ویژگیهای محصول جدید هواوی خواهد بود.

هواوی میت 30 از قابلیت زوم روی صدا بهره مند خواهد بود.

جزئیات نهایی از محصول جدید هواوی

اما نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که به دلیل تحریم‌های آمریکا  این گوشی قادر نخواهد بود از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های "گوگل" استفاده نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.