مجله سیم کارت

جزئیات گوشی آنر 9X لایت

0 36

جزئیات گوشی آنر 9X لایت

همانطور که میدانید  برند آنر که یکی از بهترین زیر مجموعه‌های هواوی به حساب می‌آید  که در طول دوره قعالیت خود توانسته است مخاطبان بسیاری را به سمت خود سوق دهد. از اینرو  این کمپانی در ادامه فعالیت های خود اعلام کرده است که قصد دارد  در آینده ای نزدیک از گوشی آنر 9X لایت خود رونمایی کند. در همین زمینه و به طور کاملا اتفاقی جزئیات این گوشی توسط یک کارشناس فروش موبایل در کشور پاکستان فاش شده است .این کارشناس قروش با قرار دادن نام و جزئیات این گوشی در اینترنت تا حدودی مشخصات  و جزئیات ان را افشا نموده است  و کاربران همیشه مشتاق و پیگیر را شگفت زده کرده است.

در واقع در طی هفته های گذشته شاهد  یک تصویر تبلیغاتی از این کمپانی بودیم که در ان برند آنر قصد دارد نسخه لایت آنر 9X را به بازار عرضه کند. اما جالبتر ایسنت که تا به آن زمان اخبار زیادی در مورد این گوشی منتشر نشده بود تا اینکه بالاخره یک خرده فروشی پاکستانی مشخصات این گوشی جدید را افشا نمود. از اینرو قصد داریم در ادامه جزئیات این گوشی را بیان نمائیم .

آنر 9X لایت
با توجه به آنچه که تصویر نشان می‌دهد، "آنر 9X لایت" از یک نمایشگر نسبتا بزرگ 6.5 اینچی FullView با ابعاد 7.8 × 76.6 × 160.4 میلی‌متر تشکیل شده است . دوربین سلفی این گوشی مجهز به حافظه 16 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پشتی گوشی جدبد آنر یک دوربین 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی  به وضوح دیده می‌شود که در سمت راست آن‌ها (در بخش مرکزی پنل پشتی)، دکمه اثر انگشت نیز به چشم می‌خورد.

پردازنده استفاده شده در این گوشی کرین 710 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و همچنین  128 گیگابایت حافظه داخلی، دیگر مشخصات آنر 9X لایت را تشکیل می‌دهند. این گوشی همچنین به یک باتری 3.750 میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز شده که برای نمایشگر 6.5 اینچی آن کافی به نظر نمی‌رسد!

آنر 9X لایت
در بخش نرم‌افزار نیز این گوشی با رابط کاربری EMUI 9.0 و اندروید 9 روانه بازار می‌شود که خوشبختانه به اندروید 10 نیز بروزرسانی می‌شود. آنر 9X لایت با توجه به مشخصاتی که از آن در اینترنت قرار داده شده از قیمت حدودی 207 دلار برخوردار بوده و هم اکنون برای پیش خرید نیز دسترس قرار دارد. با تمام این تفاسیر هنوز زمان مشخصی برای عرضه آن مشخص نشده و مشخصات و کاربرد های آن نیز به طور کامل در دسترس کاربران قرار ندارد و باید منتظر ماند تا اخبار جدیدی مبنی بر تاریخ عرضه و مشخصات این گوشی منتشر شود که به نظر میرسد بسیار اخبار جذابی در دنیای فناوری باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.