مجله سیم کارت

جشنواره آذر تا یلدا اپراتور ایرانسل

0 179

با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا ، بلند ترین شب سال اپراتور ایرانسل جشنواره ویژه یک ماهه برگزار کرده است . در این جشنواره ویژه جوایز ویژه ای ارائه کرده است . این جشنواره ویژه توسط اپلیکیشن پیشواز هوشمند “ایرانسل” برگزار شد . به مناسبت ماه آخر پاییز و شب یلدا جشنواره ویژه یک ماهه از ابتدای آذر ماه 1400 تا شب یلدا برای کلیه مشترکان سیم کارت های ایرانسل ارائه کرده است . در این جشنواره ویژه هر هفته به 5 نفر 10 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت . جمعا در یک ماه 20 جایزه 10 میلیون تومانی می شود . مشترکینی که تمایل دارند در این جشنواره ویژه یک ماهه شرکت کنند .

با فعال کردن پیشواز های شخصی در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل می توانند در جشنواره یلدا ایرانسل شرکت کنند . از اول تا سی ام آذر ماه 1400 فرصت دارند تا نسبت به شرکت در جشنواره اقدام کنند . مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل ( irancell ) می توانند هر هفته با فعال سازی پیشواز های شخصی صدای خودتان . یا آهنگ مورد علاقه خود در زمان انتظار تماس می توانند . به گوش تماس گیرندگان برسانند و وارد قرعه کشی هفتگی آذر تا یلدا شوند .

جشنواره یلدا ایرانسل

مشترکینی که در این جشنواره تمایل به شرکت فقط حتما به خاطر داشته باشند . برای هر هفته موضوع خاصی در ارائه کرده است . پیشواز های شخصی شما و عنوانی که برای آن ها انتخاب می ‌کنید . باید با این موضوع و هشتگ هر هفته هماهنگ باشند تا شانس برنده ‌شدن جوایز هفتگی را بدست بیاورید . مشترکینی که اپلیکیشن پیشواز هوشمند را هنوز نصب نکردند . می توانند از طریق چارخونه ، گوگل پلی ، وب سایت رسمی اپلیکیشن پیشواز و یا با شماره گیری کد دستوری # 7575 * اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن کنند .

مشترکین سیم کارت ایرانسل برای شرکت در جشنواره آذر تا یلدا برای هفته اول ( 1 تا 7 آذر ماه ) سنتی / #پیشواز-سنتی ، هفته دوم ( 8 تا 14 آذر ماه ) عاشقانه / #پیشواز-عاشقانه ،  هفته سوم ( 15 تا 21   آذر ماه ) شاد / #پیشواز-شاد و هفته چهارم ( 22 تا 30 آذر ماه ) یلدا / #پیشواز–یلدا را باید اجرا کنند و باید با این موضوع و هشتگ هر هفته هماهنگ باشند تا شانس برنده‌ شدن جوایز هفتگی را بدست بیاورید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.