مجله سیم کارت

مهلت 10 روزه شرکت در جشنواره تولید محتوا آنلاین دانا

0 111

اپراتور “ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . پلتفرم آموزش آنلاین دانا را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه است . پلتفرم دانا جشنواره تولید محتوا آنلاین ارائه کرده بود و افراد فقط تا پایان اردیبهشت ماه 1401 فرصت دارند در جشنواره دانا ایرانسل شرکت کنند .

مهلت 10 روزه شرکت در جشنواره دانا

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، دانا یک پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است و هدف آن فرهنگ سازی در زمینه آموزش آنلاین است . دانا از تمام علاقه مندان به نویسندگی و تولید محتوا درخواست کرده استدر این جشنواره شرکت کنند . و با شرکت در جشنواره دانا ایرانسل و با تولید محتوای جذاب درباره عصر جدید آموزش و چشم انداز تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین در این جشنواره شرکت کنند . همان طور که اشاره کردیم مهلت استفاده از آثار تا 31 اردیبهشت ماه 1401 است و به نفرات برتر در این جشنواره هدایای ویژه اهدا می شود .

جوایز ویژه جشنواره تولید محتوا آنلاین

علاقه مندان به شرکت در جشنواره دانا ایرانسل تا پایان اردیبهشت ماه 1401 اقدام کنند . در پایان جشنواره تولید محتوا آنلاین به نفر اول برگزیده یک دستگاه مک بوک ، به نفر دوم یک گوشی هوشمند آیفون 13 و به نفر سوم یک تبلت سامسونگ اهدا می شود . هم چنین به 20 نفر برتر نیز در سایت دانا به عنوان برترین تولید کنندگان محتوا معرفی می شوند . علاقه‌ مندان به شرکت در این جشنواره ، می ‌توانند محتوا های تولیدی را به صورت محتوای متنی در « مجلۀ دانا » به نشانی danaapp.ir/blog اشتراک بگذارند .

یا در قالب محتوای متنی دیجیتال در شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین ، با هشتگ #داناشو ، به اشتراک بگذارند . سامانۀ « دانا » به نشانی danaapp.ir و سامانۀ « دانا پلاس » به نشانی danaplus.net دو پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل ( irancell ) ، نخستین ارائه‌ دهندۀ 5G و رکورد دار سرعت اینترنت در ایران هستند . که « دانا » در زمینۀ ارائۀ محتوای آموزشی آنلاین و « دانا پلاس » در زمینۀ برگزاری آنلاین کلاس ، جلسه و وبینار ، فعالیت می ‌کند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.