مجله سیم کارت

جشنواره خیرین مدرسه ساز

0 69

اپراتور "ایرانسل" ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ خدمات متفاوت و متنوعی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است و در تلاش است تا بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد . اپراتور ایرانسل در جشنواره خیرین مدرسه ساز که در عصر سه شنبه 5 اسفندماه 1399 برگزار شد ، شرکت کرد و این مراسم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با حفظ فاصله اجتماعی به دلیل شرایط کرونایی برگزار شد . اپراتور ایرانسل یکی از اپراتور هایی است که در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدامات زیادی در ساخت و تجهیز مدارس انجام داده است . اپراتور ایرانسل از اپراتور های برتر در ایران است و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد .
ایرانسل ، در جشنواره خیرین مدرسه ساز که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس ‌جمهوری ، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت ، محسن حاجی ‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش ، دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانوادۀ رئیس ‌جمهوری و دکتر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و در سالن حجاب برگزار شد ، شرکت کرد و در این مراسم تعدادی از خیرین مدرسه ساز نیز حضور داشتند و بیش از 1000 نفر از خیران مدرسه‌ ساز به صورت آنلاین حضور داشتند .
ایرانسل ، به ‌خصوص طی دو سال گذشته ، در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی ، توجه ویژه ‌ای به ساخت و تجهیز مدارس در سراسر ایران کرده است . از جمله اقدامات ایرانسل در این زمینه ، می توان به اجرای طرح « مدارس درخشان » با هدف تجهیز مدارس مناطق محروم به امکانات رایانه ‌ای و شبکۀ اینترنت ، احداث و باز سازی چندین مدرسه در مناطق آسیب‌ دیده از سیل فروردین 1398 در استان‌ های گلستان ، لرستان و خوزستان و امضای تفاهم‌ نامه همکاری با سازمان نو سازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور و همکاری با این سازمان در طرح ‌های مدرسه‌ سازی ، به خصوص در پویش « آجر به آجر » و تسهیل مشارکت عمومی مردم در مدرسه‌ سازی از طریق کد #24* در شبکه ایرانسل ، اشاره کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.