مجله سیم کارت

جشنواره نوروزی اپلیکیشن لنز

0 45

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که که توسط اپراتور ایرانسل ارائه داده شده است ، اپراتور "ایرانسل" برای مشترکین خود تلویزیون اینترنتی لنز را ارائه داده است که کاربران می توانند اپلیکیشن لنز را به آسانی و بدون پرداخت هزینه ای به صورت رایگان دسترسی به جدیدترین فیلم ها داشته باشند . کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند و مشترک ایرانسل هستند می توانند به آسانی اپلیکیشن لنز را دانلود و نصب کنند و با استفاده از اپلیکیشن لنز به فیلم ها و سریال های جدید دسترسی پیدا کنند .
اپلیکیشن لنز به مناسبت نوروز 1400 کمپین نوروزی برگزار کرده است که در این کمپین به برندگان هدایای اهدا می شود . اپلیکیشن لنز از کمپین نوروزی خود با عنوان ماراتن پر سکه رونمایی کرده است و کاربران لنز در بازه زمانی 30 اسفند تا 13 فروردین ماه 1400 فرصت دارند که در این کمپین شرکت کنند . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، کمپین نوروزی لنز که با عنوان ماراتن پُر سکه برگزار شد ، به کاربرانی که دارای بیشترین زمان تماشای برنامه‌ های منتخب لنز باشند ، هدایای ویژه‌ ای می‌ دهد ، اپلیکیشن لنز برای کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند رایگان است .
در این کمپین ، به 14 برندۀ این ماراتن ، 2 سکه تمام بهار آزادی و 12 ربع سکه بهار آزادی هدیه داده می‌ شود . هر چه ساعات تماشای کاربران در لنز بیشتر باشد ، امتیاز های بیشتری دریافت می‌ کنند و شانس بیشتری برای دریافت هدایای اعلام شده خواهند داشت . کاربران برای شرکت در کمپین نوروزی لنز ، حداقل 6 ساعت از برنامه‌ های منتخب را در لنز تماشا کنند . بر این اساس ، به‌ ازای هر ساعت تماشای شبکۀ « لنز فیلم » 50 امتیاز ، هر ساعت تماشای فیلم و سریال‌ های منتخب 50 امتیاز ، هر ساعت تماشای شبکۀ « لنز اسپورت » 20 امتیاز و خرید هر کتاب صوتی 10 امتیاز به کاربر تعلق می ‌گیرد . لنز ، علاوه بر برگزاری این کمپین ، ویژه‌ برنامه‌ های دیگری را نیز در نوروز 1400 ، برای کاربران خود در نظر گرفته است . از جمله این برنامه‌ ها ، می‌ توان به ویژه ‌برنامۀ « بهاریه » اشاره کرد . « بهاریه » عنوان یک برنامۀ گفت ‌و گو محور است که به مناسبت نوروز ، از اول تا 15 فروردین ماه ، با حضور شاعران و ادیبانی مانند عبدالجبار کاکایی و افشین علاء ، هر روز ساعت 10 صبح از لنز پخش می ‌شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.