مجله سیم کارت

جشنواره نوروزی سامانتل

0 42

شرکت سامانتل  جزو یکی از اپراتور های کشور است که در حوزه سیم کارت فعالیت دارد . این مجموعه از سال 1396 با نام سامانتل شروع به فعالیت کرد و در فاز اول ورود به این بازار سیم کارت های دائمی خود را با رند ترین پیش شماره (099999) وسیم کارت های اعتباری خود را با پیش شماره (099998) به متقاضیان خود عرضه نمود ومشترکین سیم کارت های اعتباری سامانتل می توانند با شماره گیری #6*1*9 از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند یا با مراجعه به سامانه خدمات آنلاین سامانتل .

در حال حاضر بر اساس قوانین موجود ، هر مشترک سامانتل می تواند حداکثر 10 عدد سیم کارت تهیه نماید .

 

" سامانتل " با شعار " اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه " مشغول به فعالیت است و مسئولیت خود را در زمره پیشگامان توسعه دولت همراه قرار داده است .

سامانتل وظیفه تامین و ارائه سرویس های پایه و ارزش افزوده تلفن همراه با برخورداری از زیر ساخت ها وشبکه های موجود در کشور را دارد .

این مجموعه برطرف کردن نیاز مشتریان خود منافع سهام داران خود را اولویت قرار داده و به دنبال تحقق آن می باشد . از ویژگی های این مجموعه می توان به کیفیت بالای ارتباطات ، تجمیع خدمات مالی و ارتباطی ، ارائه خدمات نوین و کیفیت بالای خدمات به مشتریان اشاره کرد .

ادب در برخورد ، حفظ حرمت ها ، ارتقا سطح کیفی خدمات و رعایت استاندارد های ملی و بین المللی از ارزش های این مجموعه می باشد .

سامانتل به عنوان یک اپراتور مجازی ، بهترین و مناسبترین خدماتی را برای کاربرانی که به سرویس هایی فراتر از یک تماس صوتی نیاز دارند را  ارائه می دهد .

 

بسته های نوروزی سامانتل یکی از خدماتی است که این اپراتور با توجه به نزدیک شده بهار عرضه کرده است .

سامانتل با عرضه بسته های نوروزی خود نوید بهار را داده است . و این بسته ها را در وب سایت خود برای مشتریان عرضه نموده است .

این بسته های جدید نوروزی سامانتل از هم اکنون تا 15 فروردین 1399 در سایت سامانتل قابل خریداری بوده و طبق زمان تعریف شده قابل استفاده است .

بسته های ناوکا :

بسته های دو ماهه مشترکین سامانتل با 1399دقیقه مکالمه رایگان به شرح زیر است :

ناوکا 1 شامل :

7 گیگا بایت اینتر نت

مهلت استفاده آن 60 روزه می باشد .

ناوکا 2 شامل :

9 گیگا بایت اینترنت

مهلت استفاده آن 60 روزه می باشد .

ناوکا 3 شامل :

11 گیگا بایت اینترنت

 مهلت استفاده آن 60 روزه می باشد .

بسته های رائوکا :

شامل 5 گیگا بایت اینترنت و مهلت استفاده آن 30 روزه می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.