مجله سیم کارت

جشنواره نوروزی مودم یوتل شاتل موبایل

0 276

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . شاتل موبایل سال نو مشترکین خود را به اینترنت پر سرعت با مودم یوتل دعوت کرده است . اپراتور شاتل موبایل یکی از اپراتور های برتر در ایران است که مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا بتواند خدمات متنوعی را ارائه دهد . شاتل موبایل به عنوان یکی از اپراتور های برتر اولین اپراتور ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در کشور است . این اپراتور جشنواره نوروزی فروش مودم را برگزار کرده است .

جشنواره نوروزی مودم یوتل شاتل موبایل

مودم شاتل موبایل یکی از مودم های قدرتمند در بازار است و 2 آنتن خارجی دارد که سرعت انتقال اطلاعات آن 1500 مگابیت بر ثانیه است . مودم یوتل شاتل موبایل از شبکه های  3G 4G پشتیبانی می کند و با سیم کارت شاتل موبایل اینترنت در اختیار کاربران قرار می دهد . این مودم به راحتی نصب و راه اندازی می شود و کاربران با قرار دادن “سیم کارت شاتل موبایل” هوشمند در آن می توانند اینترنت پر سرعت و پایدار را تجربه کنند . مودم شاتل موبایل با طراحی زیبا و وزنی سبک برای گزینه های خانگی و اداری بسیار مناسب است و تجربه اینترنت پر سرعت و پایدار را در اختیار کاربران قرار می دهد .
جشنواره نوروزی مودم یوتل شاتل موبایل

در این مودم نشان گر LED برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن مودم ، نمایش وضعیت شبکه وای فای ، نمایش وضعیت شبکه دیتا و سیگنال شبکه و نمایش وضعیت اتصال و عدم اتصال پورت های LAN است .

شرایط جشنواره نوروزی

مودم یوتل در جشنواره نوروز 1401 با 52 گیگا بایت اینترنت هدیه به مدت محدود در اختیار کاربران قرار می گیرد . هدیه ویژه جشنواره نوروزی شاتل موبایل به مدت محدود در اختیار کاربران قرار می گیرد .
در جشنواره نوروزی مودم یوتل “شاتل موبایل” متقاضییان فقط تا 30 فروردین ماه 1400 فرصت دارند تا برای خرید مودم اقدام کنند .

مشخصات مودم

مودم یوتل ویژه نوروز شاتل موبایل ( shatelmobile ) به همراه 52 گیگا بایت اینترنت هدیه و یک سیم کارت شاتل موبایل با قیمت 166 هزار تومان عرضه می شود .
مودم روتر U.TEL ، مودم رومیزی در ابعاد 48 * 132 *180 و وزن 400 گرم است و یک سال گارانتی تعویض دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.