مجله سیم کارت

جشنواره ویژه شاتل موبایل

0 43

اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت های خود شانس شرکت در قرعه کشی را در نظر گرفته است . اپراتور شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات در کشور اولین اپراتوری است که "سیم کارت هوشمند شاتل موبایل" را عرضه کرده است . اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت های خود جشنواره ویژه ای برگزار کرده است که در این جشنواره برای مشترکین "سیم کارت" های خود شانس تبدیل تراکنش های خود به امتیاز را تا آخر خرداد ماه 1400 در نظر گرفته است . اپراتور شاتل موبایل اعلام کرده است که با خرید سیم کارت شاتل موبایل نیز در این جشنواره شرکت کنید . در این جشنواره با هر 1000 تومان تراکنش ، یک امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت هر امتیاز ، یک شانس در قرعه‌ کشی است و هر فرد به تعداد امتیازات جمع‌ آوری شده ، شانس برنده شدن در این قرعه‌ کشی را خواهد داشت. میزان امتیاز کسب شده از طریق پیامک به صورت هفتگی به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد . جشنواره ویژه شاتل موبایل از 25 فروردین ماه 1400 آعاز شده است و تا آخر خرداد ماخ 1400 نیز برقرار است و مشترکین تا آخر خرداد ماه فرصت دارند که با انجام تراکنش شانس خود را در قرعه کشی آیفون 12 بالا ببرند .
روش های کسب امتیاز در این جشنواره به این طریق است که مشترکین سیم کارت "شاتل موبایل" با 1000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ یک شانس ، هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید بسته یک شانس و 1000 تومان تراکنش بابت خرید سیم کارت یک شانس در این جشنواره کسب می کنند . فقط تا پایان بهار فرصت دارید تا با انجام تراکنش های بیشتر ، امتیاز بیشتری جمع کنید و شانس خود را برای برنده شدن آیفون 12 بالا ببرید .
اپراتور شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه با پیش شماره 0998 و کد یک است که برای اولین بار در ایران از سیم‌ کارت هوشمند با قابلیت اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک رونمایی کرده است . سیم‌ کارت‌ هوشمند شاتل موبایل ، بهترین و با کیفیت ‌ترین پوشش شبکه‌ های 3G و 4G/LTE را در هر منطقه انتخاب و تجربه متمایزی از شبکه تلفن همراه را برای مشترکین سیم‌ کارت‌ های خود خلق می‌ کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.