مجله سیم کارت

جشنواره پاییزی ایرانسل

0 484

ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور مجازی در کشور است . اپراتور ایرانسل از اپراتور های فعال در کشور است که اقدامات زیادی را ارائه کرده است . با توجه به آغاز فصل پاییز اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود جشنواره پاییزی برگزار کرده است . اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند جشنواره پاییزی را برگزار کرده است .

جشنواره پاییزی ایرانسل

این جشنواره برای تمام مشترکین ایرانسل که سیم کارت دارند قابل استفاده است . هم مشترکینی که “سیم کارت” ایرانسل دائمی دارند و هم مشترکینی که “سیم کارت ایرانسل” اعتباری دارند . در این جشنواره ایرانسل برای مشترکین خود هدایای متفاوت و ویژه ای را ارائه کرده است . “ایرانسل” همیشه با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای کاربران خود هدیه جشنواره پاییزی ایرانسل ارائه می دهد . حتی در زمان کرونا در کشور این اپراتور اقدامات زیادی را ارائه کرده است .

اقدامات ایرانسل در شرایط کرونا

از جمله اقدامات ایرانسل ( irancell ) در شرایط کرونا در کشور ، ارائه 100 گیگا بایت اینترنت ثابت رایگان ، دور کاری حداکثری کارکنان خود ، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهاد ها ، سازمان ‌ها و کسب و کار ها ، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهاد های مرتبط با پیشگیری این بیماری ، رایگان کردن محتوا های ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز ، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت ، افزایش درگاه‌ های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من و تغییر اعلان‌ های اطلاع رسان تماس‌ های شبکه را به نتیجه رسانده است .

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، در راستای فرهنگ سازی هر چه بیشتر برای در خانه بودن مردم عزیز ایران . در جهت تأکید بیشتر برای دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا . ایرانسل به طور موقت شناسه یا نام شبکه خود را از irancell به maskbezanim  تغییر داد . حالا ایرانسل در جشنواره پاییزی خود که ارائه کرده است خدمات ویژه ای را ارائه کرده است . ایرانسل در جشنواره پاییزی امسال هدایای ویژه‌ ای برای شما ارائه کرده است . با انجام تراکنش در اپلیکیشن ایرانسل‌ من از اول مهر تا 30 آذر 1399 ، یکی از 24 برنده خوش‌ شانس 24 میلیون تومان کمک‌ هزینه خرید لوازم خانگی داخلی باشید . توجه داشته باشید که با هر 1000 تومان تراکنش در ایرانسل‌ من ، 1 امتیاز دریافت می‌ کنید . بنابراین با انجام تراکنش ‌های مختلف مانند خرید طرح مکالمه و اینترنت ، پرداخت قبض ، افزایش اعتبار و غیره شانس شما برای دریافت جایزه افزایش می‌ یابد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.