مجله سیم کارت

جشنواره پر جایزه ایرانسل در روز دانشجو

0 246

اپراتور ایرانسل که اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است همواره با توجه به مناسبت ها برای مشترکین خود خدمات ویژه ای را ارائه می دهد . حالا برای دانشجویانی که سیم کارت ایرانسل دارند در روز دانشجو جشنواره پر جایزه برگزار کرده است . ایرانسل مشترکین زیادی دارد و همیشه در جهت رضایت مشترکین خود پیش می رود . حالا هم زمان با روز دانشجو که 16 آذر است هدایا و تخفیف های بی نظیری را برای دانشجویانی که سیم کارت ایرانسل دارند ، در نظر گرفته است .

هم‌ زمان با روز دانشجو و با توجه به اهمیت دسترسی دانش ‌آموزان و دانشجویان ایرانی به به‌ روز ترین بستر های دیجیتال ، اپراتور “ایرانسل” جشنواره‌ ای تدارک دیده است تا بهترین خدمات دیجیتال با هدایا و تخفیف ‌های ویژه در دسترس علم‌ آموزان سراسر ایران قرار گیرد .

جشنواره ایرانسل در روز دانشجو

ایرانسل برای بستر آموزش آنلاین دانا پلاس 30% تخفیف ویژه برگزاری کلاس های آنلاین در دانا پلاس ارائه کرده است . مهلت فعال سازی این تخفیف تا 21 آذر ماه می باشد و اعتبار استفاده از این بستر تا یک ماه می باشد . ایرانسل برای استفاده از اپلیکیشن فضای ذخیره سازی ابرتو نیز هدیه ارائه کرده است . 1 گیگا بایت اینترنت هدیه با نصب و استفاده از اپلیکیشن ابرتو برای مشترک فعال می شود . اعتبار این هدیه یک روز است .
ایرانسل برای استفاده از اپلیکیشن آهنگ پیشواز نیز هدیه ارائه کرده است . مشترکین ایرانسل ( irancell ) با خرید هدیه های متنوع اپلیکیشن پیشواز می توانند صدای خود و یا بخشی از آهنگ محبوب خود را به عنوان آهنگ پیشواز انتخاب کنند . ایرانسل برای عضویت سه ماه 19% تخفیف ، برای عضویت شش ماهه 28% تخفیف و برای عضویت یک ساله 37% تخفیف ارائه کرده است .

ایرانسل برای استفاده از اپلیکیشن بازی های موبایلی بازیک نیز هدیه ارائه کرده است . مشترکین ایرانسل با خرید هدیه های متنوع عضویت در اپلیکیشن بازیک می توانند به دنیای بازی های موبایلی قدم بگذارند . بازی های مورد علاقه خود را با اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند . ایرانسل برای عضویت یک ماهه 40% تخفیف و برای عضویت سه ماهه 50% تخفیف ارائه کرده است . هم چنین مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال ، هدیه های ماهانه بازیک را خریداری کنند .
ایرانسل آهنگ های محبوب سرویس پیشواز را نیز ارائه کرده است . مشترکین سیم کارت های ایرانسل با ارسال کد پیشواز مورد نظر خود به 7575 می توانند سرویس پیشواز محبوب خود را فعال کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.