مجله سیم کارت

جشنواره کرونایی رایتل

0 26

اپرتور رایتل جشنواره مجازی کرونا برگزار کرده است . "رایتل" فرخوانی را اعلام کرده است که کاربران می توانند در یک ویدیو حداکثر 7 دقیقه ای احوالات شخصی و یا تصویر احوال کرونایی اطراف خود را ارسال کنید و در این جشنواره شرکت کنید .
از این فراخوان انجمن مستند سازان سینمای ایران و شبکه نمایش مستند هاشور نیز حمایت می کند و به برگزاری این فراخوان کمک می کند . شرکت کنندگان عزیز می توانند ویدئوی 7 دقیقه‌ ای که با تلفن همراه یا دوربین ساده‌ در اختیار خود ضبط و آماده می‌ کنید ، روایت شخصی یا تصویر احوال کرونایی اطراف تان را در محدوده‌ موضوع‌ های فراخوان ، آماده و ارسال کنید و باید توجه داشته باشید که مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 مهر ماه 1399 است و فیلم های ارسالی شما حتما باید د محدوده موضوع های اعلام شده ساخته و ارسال شود . بروز حس و نگاه شما در کارتان برای ما مهم است . و در نهایت از بین فیلم‌ های منتخب که شرایط اولیه را دارند در کانال‌ های ارتباطی رایتل و دو پایگاه « هاشور » و « انجمن مستند سازان سینمای ایران » به نمایش در خواهند آمد و ده فیلم برتر منتخب هیأت داوران در قالب یک فیلم بلند تنظیم و از طریق پلت فرم‌ های آنلاین به نمایش در خواهند آمد .موضوع های این فراخوان : شهر ، خانه و روابط است . برای مثال برای شهر رفت و آمد ، محله و کوچه ، خرید ، پیاده روی ، گشت و تماشا ، فضای خاص ، پاتوق ، مردم شهر ، فضای عمومی ، فضای کار و …
برای مثال برای خانه اتاق خود ، فضای خانه ، مراقبت ، اشیا ، همسایه ها ، خانه های اطراف ، ورود به خانه و خروج از خانه ، حیاط ، تراس ، پشت بام و …
برای مثال برای روابط پدر و مادر ، همسر ، فرزند ، عشق ،  فضای مجازی ، جدایی ، آشتی و …
آثار ارسالی باید « روایت شخصی » فرستنده باشند از احوال جاری خود ، یا تجربه‌ روابط با اطرافیان . گزارش خام یا روایت وضعیت دور از خود فرستنده پذیرفته نمی‌ شود . جوایز این جشنواره برای افرادی که برنده این فراخوان می شوند ، به سازندگان سه فیلم منتخب هیأت داوران ، فیلم منتخب مردمی و فیلم برگزیده‌ اعضای انجمن مستند سازان هر یک مبلغ 100 میلیون ریال جایزه‌ نقدی ، سیم‌ کارت رایتل به‌ همراه 500 گیگا بایت اینترنت اهدا خواهد شد .
مهلت زمان آثار برای شرکت کنندگان از 20 مرداد 1399 تا 30 مهر ماه 1399 می باشد و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و شروع نمایش آثار منتخب از بین آثار های ارسال شده از 1 شهریور ماه 1399 آغاز می شود و اعلام اسامی برندگان و اختتامیه فراخوان نیز 30 آبان ماه 1399 می باشد .

متقاضیان برای ثبت اثر خود باید به https://irandocfilm.org/corona-man مراجعه فرمایید .
نکته مهم : در زمان ارسال آثار خود دقت کنید که تصاویر باید به شکل افقی و نه عمودی ، گرفته شوند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.