مجله سیم کارت

جشنواره 9 روزه ایرانسل تا 39% تخفیف !

0 100

با توجه به رند شدن تاریخ در 99/9/9 اپراتور ایرانسل برای افرادی که تمایل به خرید سیم کارت ایرانسل دارند ، طرح ویژه ای را ارائه داده است . سیم کارت های رند خود را با تخفیف ویژه ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد های تاریخی هدیه ها و طرح های ویژه ای را ارائه کرده است . تاریخ 99/9/9 یک روز کم نظیر در تقویم است و جشنواره 9 روزه ایرانسل برگزار شد . اپراتور ایرانسل سعی کرده است از این تاریخ خاص استفاده کند و جشنواره 9 ها را برگزار کند . اپراتور ایرانسل در ایران به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال شناخته شد . به همین مناسبت در فروشگاه اینترنتی خود کمپین ویژه ای ارائه کرده است . که بر اساس این کمپین افرادی که تمایل به خرید سیم کارت رند ایرانسل دارند می توانند از این کمپین خرید کنند .

جشنواره 9 روزه ایرانسل

این کمپین 9 روزه است و تا 39 درصد تخفیف برای “خرید سیم کارت رند” ایرانسل برای متقاضیان ارائه کرده است . این کمپین از 1 آذر ماه 99 تا 9 آذر ماه 99 می باشد . در آن 9 شماره رندی که با تکرار 9 به یاد ماندنی تر و خاص تر از شماره های دیگر شدند و تا 39 درصد نیز تخفیف ویژه خواهند داشت . در واقع ایرانسل در این کمپین پاییزی 9 عدد شماره سیم کارت رند را به صورت مزایده ارائه کرده است . و در ضمن افرادی که در این مزایده شرکت می کنند امتیاز دریافت می کنند که امتیاز خریدارانی که از این فرصت استفاده کرده اند در باشگاه مشتریان شماره های رند با ضرایب 1/5 برابری محاسبه می گردد .

در هر کدام از این 9 روز که به صفحه حراج شماره های رند در فروشگاه آنلاین ایرانسل سر بزنید . می توانید با شرکت در این مزایده ویژه ، یک شماره یادگاری و خاص از جشنواره 99/9/9 را به نام خود کنید . اپراتور ایرانسل در این کمپین از متقاضیان عزیز درخواست کرده است که دوستان خود را از این کمپین مطلع سازید .

ایرانسل همواره به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال اقدامات زیادی را انجام داد . مشترکین زیادی دارد و افرادی که تمایل دارند در جشنواره رند ترین شماره پاییزی ایرانسل شرکت کنند . می توانند از طریق لینک shop.irancell.ir/rond/fa/autumn99  اقدام به “خرید سیم کارت ایرانسل” رند کنند و “سیم کارت” رند ایرانسل را به نام خود کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.