مجله سیم کارت

جشن ملی پرچم ایرانسل به مناسبت روز جمهوری اسلامی

0 59

اپراتور ایرانسل ، در روز جمهوری اسلامی که در روز 12 فروردین می باشد جشن ملی برگزار کرده است ، اپراتور ایرانسل در سال جدید جشن ملی پرچم برگزار کرده است . اپراتور بزرگ ایرانسل همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود ، با توجه به مناسبت ها برنامه های ویژه ای ارائه می دهد .
ایرانسل ، در روز جمهوری اسلامی که در روز پنج شنبه 12 فروردین 1400 است ، جشن ملی پرچم برگزار کرد و جشن ملی پرچم امسال برای هفتمین دوره ، در قالب جشنوارۀ نوروزی « عید شرقی » و با رعایت کامل تمام پروتکل‌ های بهداشتی ، به همت منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس ‌آباد و با حمایت اپراتور ایرانسل ، اولین ارائه ‌دهنده 5G در ایران ، برگزار می ‌شود .به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل ، این مراسم ، هم زمان با 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران ، با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با همراهی مسؤولان کشوری و لشکری ، مدیران ارشد شهری ، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن ، از مدافعان سلامت و قهرمانان مبارزه با بیماری کرونا تجلیل شد . در این آیین که پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ، از ساعت 17 در محل « گذر فرهنگ » واقع در منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس ‌آباد برگزار شد ، سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران ، هشت قطعۀ موسیقی را اجرا کرد که دو قطعۀ « نوروز » و « پرچم » در این مراسم ، برای نخستین بار اجرا شد . علاقه‌ مندان می ‌توانند ، این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز تلویزیون تعاملی « لنز » "ایرانسل" به نشانی lenz.ir تماشا کنند . بخش مربوط به کنسرت سالار عقیلی ، از ساعت  18 ، به صورت زنده و اختصاصی از لنز پخش شد .

آیین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران ، با عنوان « جشن ملی پرچم » و کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران ، با حمایت ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، برگزار شد . در این مراسم که به صورت اختصاصی از لنز ایرانسل پخش شد ، سالار عقیلی برای نخستین بار ، دو قطعۀ « نوروز » و « پرچم » را اجرا کرد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.