مجله سیم کارت

جشن پاییزی کیف پول دیجیتال ایرانسل

0 69

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ برای مشترکین خود کیف پول دیجیتال را ارائه داده است و در پاییز 1400 جشن پاییزی با جوایز ویژه ارائه داده است . کیف پول دیجیتال یکی از ابزار های خرید های آنلاین است و این امکان را را می دهد تا بدون نیاز به درگاه پرداخت و رمز دوم و یا پویا به آسانی خرید انجام دهیم . مشترکین "سیم کارت" های ایرانسل با شارژ کردن کیف پول خود به راحتی و با امنیت می توانند پرداخت انجام دهند و از طرح های ویژه تشویقی نیز بهره مند شوند ، مشترکین سیم کارت ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا از طریق شماره گیری کد دستوری # 1 * 6 * می توانند کیف پول دیجیتال خود را شارژ کنند .
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران ، با تکیه بر تعداد مشترکین خود ، نقش کیف پول را موثر دانسته و ایجاد کیف پول دیجیتال باعث افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال خواهد شد و کاربران خود را به استفاده از کسب و کار های متصل به کیف پول دیجیتال تشویق خواهد کرد . مشترکین سیم کارت های ایرانسل با استفاده از کیف پول دیجیتال ایرانسل می توانند بسته های متنوع اینترنت خرید کنند و هم چینین می توانند از اپلیکیشن پیشواز ، اپلیکیشن بازیک ، اپلیکیشن دیجیتون ، اپلیکیشن های کتاب ، بازی ها ، فیلم و سریال و موسیقی های موجود در اپلیکیشن چارخونه خرید کنند . کاربران ایرانسل می توانند با اولین شارژ کیف پول دیجیتال خود 2 گیگا بایت اینترنت بگیرند و اعتبار هدیه تا پایان همان روز می باشد که مشترکین با هر بار شارژ کیف پول دیجیتال ، معادل 10 تا 25 درصد میزان شارژ انجام شده به عنوان هدیه به اعتبار شگفت انگیز دیجیتال به کاربران اضافه می شود . اپراتور ایرانسل جشن پاییزی کیف پول دیجیتال را ارائه داده است و شامل جوایز ویژه ای می باشد ، مشترکین ایرانسل از اول آبان ماه 1400 تا 30 آبان ماه 1400 می توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود در قرعه کشی ویژه یک دستگاه playstation 5 شرکت کنند و از هدایا و مزایای ویژه بهره مند شوند .
مشترکین ایرانسل که از کیف پول دیجیتال ایرانسل استفاده می کنند در صورتی که در این مدت اعلام شده و در طول جشنواره مجموع شارژ کیف پول شان به رقم حداقل 50 هزار تومان رسیده باشد ، چه کیف پول خود را به صورت تدریجی و چه به صورت یک جا شارژ کرده باشید می توانید در قرعه کشی ویژه یک دستگاه 5 playstation شرکت کنید .
با کیف ‌پول دیجیتال "ایرانسل" ، بدون نیاز به رمز دوم و تنها با یک کلیک از خدمات و محصولات متنوع دیجیتال در اپلیکیشن ایرانسل ‌من و سایر اپلیکیشن ‌های منتخب بهره مند شوید و بسته‌ های اینترنت ایرانسل را آسان ‌تر از همیشه فعال کنید . شما هم چنین می‌ توانید با شارژ کیف ‌پول دیجیتال خود از دنیایی از فیلم ، موسیقی ، بازی و کتاب در اپلیکیشن چارخونه ، بهترین پیشواز های تماس در اپلیکیشن پیشواز و سرویس پیام پیشواز ایرانسل نیز بهره‌ مند شوید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.