مجله سیم کارت

جمعه های رایتلی

7 12,999

رایتل اپراتور برتری در کشور است و اقدامات شایان زیادی اراده کرده است . رایتل برای کاربران خود طرحی ارائه کرده به اسم جمعه های رایتلی که این طرح توجه کاربران رایتل ( rightel ) را به خود جلب کرده است .

طرح جمعه های رایتلی

این طرح مربوط به جمعه های آخر ماه می شود و مهلت استفاده از این طرح ویژه 24 ساعت می باشد . کاربرانی که سیم کارت رایتل دارند می توانند در آخرین جمعه هر ماه ، از این طرح استفاده کنند . با فعال کردن این طرح ، رایتلی ها می توانند تا 30 گیگا بایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه دریافت کنند البته این هدایا به صورت تصادفی به کاربران اختصاص می یابد و باید ظرف مهلت تعیین شده ( 24 ساعت ) از این بسته ها استفاده نمایند و افرادی که سیم کارت رایتل ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل جزو مشترکین “رایتل” شوند و از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند .

رایتلی ها می توانند برای فعال سازی این طرح ویژه که مربوط به جمعه آخر هر ماه است ، از دو روش این اقدام را انجام دهند : یکی از این روش ها فعال سازی با کد دستوری # 20 * است و یکی دیگر از روش های فعال استفاده از اپلیکیشن “رایتل من” است .  کاربرانی که اپلیکیشن رایتل من ندارند با مراجعه به سایت رایتل این اپلیکیشن را نصب کنند و از طریق این اپلیکیشن طرح جمعه های رایتلی را فعال کنند . با نصب اپلیکیشن رایتل من 1 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنید .

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن رایتل من بسیاری از امور مربوط به سیم‌ کارت خود را انجام دهید . خدماتی مانند خرید طرح ها ، شارژ ریالی و شور انگیز ، آگاهی از جزییات سیم‌ کارت‌های رایتل ، شرح طرح‌ ها و طرح های پیشین و کنونی ، مشاهده و پرداخت صورت ‌حساب ، مشاهده نواحی تحت پوشش ، فروشگاه‌ های رایتل و غیره را بدون نیاز به برقراری ارتباط با مرکز خدمات مشتریان رایتل انجام دهید .

مهلت استفاده طرح

نکات قابل توجه در این طرح این است که فقط که در ماه یک بار امکان فعال سازی طرح هدیه را دارید . آن هم آخرین جمعه هر ماه است . مهلت فعال سازی طرح هدیه از بامداد روز جمعه (ساعت 00:00 ) تا ساعت 23:59 همان روز است . پس از آن امکان فعال‌ سازی طرح هدیه وجود نخواهد داشت .
اپراتور رایتل همیشه در ارائه طرح های ویژه برای کاربران خود ، تمام تلاش خود را کرده است . که هم طرح ها مقرون به صرفه باشد و هم برای کاربرانش مورد توجه باشد .

7 نظرات
  1. M می گوید

    سلام
    به تازگی این بخش از رایتل من و سایت رسمی رایتل حذف شده،
    قبل تر هم بسته های نامحدود رو حذف کرده بود، الانم روزهای رایتل رو حذف کرده

  2. امیرمهدی مهدوی می گوید

    باید روزهای رایتلی رو برگردونن وجمعه ها همیشه نت میداد اینجوری خیلی خوب بود

  3. iliiaarya می گوید

    درود.طرح روزهای رایتلی جذاب بود حیف شد ، کاش همچنان ادامه پیدا میکرد

  4. احسان می گوید

    متاسفانه هیچکس پاسخگو نیست چراباید روزهای رایتلی راحذف کنند
    واین یعنی مشتری مداری…
    یعنی مشتری برای اپراتور هیچ ارزشی ندارد فقط پول وپول وپول

  5. محدثه می گوید

    واقعا متاسفم، بعد از گرون شدن اینترنت، طرح روزهای رایتلی رو هم حذف کردند!

  6. Eesa می گوید

    فقط پول
    خدمات صفر

  7. مریم می گوید

    واقعا براتون متاسفم روزهای رایتلی حذف کردید تنها قسمت جذابش همین بود دیگه خوشم از رایتل نمیاد ایرانسل طرح هاش بهتره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.