مجله سیم کارت

جوایز 10 میلیونی شهریور 99 همراه اول

0 272

همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند طرح ها و کمپین های زیادی را ارائه کرده است . باشگاه فیروزه ای همراه اول برای شهریور ماه 99 جوایزی ارائه کرده است . کلیه اعضای باشگاه فیروزه ای می توانند با مراجعه به صفحه قرعه کشی در باشگاه فیروزه ای امتیاز های خود را به شانس تبدیل کنند . کلیه مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول دائمی و یا سیم کارت همراه اول اعتباری دارند می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند . قرعه کشی شهریور باشگاه فیروزه ای از تاریخ 1 الی 25 شهریور 1399 است .

حتی مشترکینی که “سیم کارت همراه اول” دائمی و یا اعتباری دارند ولی عضو باشگاه فیروزه ای نیستند . می توانند از طریق اپلیکیشن همراه من و یا پرتال همراه من عضو این باشگاه فیروزه ای شوند تا بتوانند امتیاز دریافت کنند . در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای شرکت کنند . مشترکین سیم کارت دائمی و “سیم کارت همراه اول اعتباری” می توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من ، به خدمات و طرح های مختلف همراه اول ( MCI ) به صورت آنلاین دسترسی داشته باشد .

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه­ ای از تاریخ 1 الی 25 شهریور 1399 فرصت دارند . با مراجعه به صفحه قرعه‌ کشی در باشگاه ، امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه‌ کشی تبدیل و به قید قرعه برنده یکی از 10 جایزه 10 میلیون تومانی باشگاه فیروزه ­ای شوند . در این کمپین ، اعضای باشگاه به ازای مصرف هر 10 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه ­کشی دریافت می­ کنند . حداکثر دریافت 50 شانس امکان‌ پذیر است .

قرعه کشی شهریور ماه باشگاه فیروزه ای

قرعه ­کشی و اعلام برندگان تا تاریخ 31 شهریور ماه 1399 انجام می ­شود . اسامی برندگان در این صفحه قید می ‌گردد .جهت شرکت در این قرعه کشی با دریافت هر بسته قرعه‌ کشی 10 امتیاز از حساب اعضا کسر و یک شانس قرعه‌ کشی برای آن­ ها فعال می­ شود . تعداد شانس‌ های قابل دریافت در این قرعه‌ کشی برای هر نفر حداکثر 50 است . “سیم کارت” های حقوقی و همچنین سیم کارت هایی که در سیستم همراه اول دارای قطع هستند ، از این قرعه‌ کشی مستثنی هستند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.