مجله سیم کارت

حامی ایرانسل از نخبگان دانشگاهی

0 73

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران ، در کنفرانس مهندسی برق ایران حمایت خود را از ورود نخبگان دانشجویی به بازار کار صنعت برق اعلام کرد . اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال همواره در تلاش است تا بتواند در زمینه ارائه خدمات دیجیتال پیشتاز باشد و بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد . اپراتور ایرانسل در اولین روز کنفرانس مهندسی برق ایران که در صبح روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه 1400 به دلیل شرایط کرونا و همه گیری آن به صورت انلاین و نیمه حضوری برگزار شد ، مشارکت کرد و در این کنفرانس آمادگی خود را از فارغ التحصیلان مهندسی برق و ورود آن ها به بازار کار را اعلام کرد و هدف خود از انجام این اقدام را کم کردن فاصله بین صنعت و دانشگاه اعلام کرد .
در ادامه این کنفرانس معاون منابع ایرانسل نیز حضور داشت که اعلام کرد : ما در تلاش هستیم تا از دانشجویان برتر دانشگاه‌ ها و استعداد های حوزه‌ های مختلف از جمله کامپیوتر ، مخابرات ، برق و قدرت ، دانش مالی ، بازاریابی و حتی فروش در ایرانسل جذب نیرو داشته باشیم . در ادامه افزود که ایرانسل هر سال دوره های را برای استعداد یابی برگزار می کند تا زمینه جذب نیرو برتر را فراهم کند که اپراتور ایرانسل یک دوره خود را از مهر سال 1399 آغاز کرده است که در این دوره چهار هزار رزومه دریافت کرده است که بعد از برگزاری آزمون 350 نفر به دوره آموزشی راه پیدا کرده اند و از میان آن ها پنجاه نفر در حال همکاری با ایرانسل هستند و در حال تجربه پروژه‌ های واقعی و یاد گیری فرآیند های داخلی ایرانسل اند . در نهایت و با اتمام این دوره نیز 20 نفر از افراد به استخدام ایرانسل در خواهند آمد.
در پایان این کنفرانس آنلاین مدیر منابع "ایرانسل" از دانشجویان برتر درخواست کرد تا رزومه خود را به ایرانسل ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و متقاضیان که تمایل دارند برای موقعیت‌ های شغلی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز حضور در دوره‌ های کار راهۀ شغلی ایرانسل اعلام آمادگی کنند ، رزومه خود را ارسال کنند و می توانند از طریق وب سایت  SAY.IR برای ایرانسل ارسال کنند . کنفرانس مهندسی برق ایران در محور های الکترونیک ، قدرت ، کنترل ، مخابرات ، کامپیوتر و مهندسی پزشکی ، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر ، از 28 تا 30 اردبیهشت ماه 1400 به صورت آنلاین و نیمه‌ حضوری برگزار می ‌شود و با سخنرانی دکتر بیژن عباسی ‌آرند مدیر عامل ایرانسل ، خاتمه می ‌یابد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.