مجله سیم کارت

حذف قبض کاغذی همراه اول

0 459

همراه اول که اولین اپراتور بزرگ در کشور است . از مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دائمی دارند خواسته است که همه مشترکین این اپراتور برای همراهی با طبیعت و رسیدن به هوایی پاک ارسال قبض کاغذی خود را غیر فعال کنند . این اقدام باعث صرفه جویی از هدر رفتن یک تن کاغذ می شود که تا بسیار زیادی به طبیعت کمک می کند . باعث جلوگیری از قطع 24 اصله درخت می شود ، برای تولید هر تن کاغذ باید 24 اصله درخت قطع شود . همراه اول برای جلوگیری از این موضوع از مشترکین خود درخواست حذف قبض کاغذی را کرده است .

بسیاری از مشترکینی که “سیم کارت همراه اول دائمی” دارند اقدام به این کار کرده اند و قبض کاغذی خود را حذف کردند . مشترکین همراه اول با حذف قبض کاغذی علاوه بر صرفه جویی از هدر رفتن 144 کیلو گرم دی اکسید کربن به اکسیژن می شود .

حذف قبض کاغذی همراه اول

هر قبض دوره ای همراه اول 2 گرم و مجموع وزن قبض و پاکت آن 10 گرم است . همراه اول به مشترکین خود که “سیم کارت همراه اول” دارند و سیم کارت آن ها سیم کارت همراه اول اعتباری است نیز اعلام کرده است که برای شارژ کردن اعتبار خود ، از طریق شارژ الکترونیک اقدام کنند . تا جایی که می توانند ، از کارت های شارژ استفاده نکنند و اگر “سیم کارت همراه اول اعتباری” داری با خرید شارژ الکترونیک با طبیعت همراه شو .

روش های فعال سازی

آن دسته از مشترکینی که هنوز قبض کاغذی خود را حذف نکرده اند و می خواهند این اقدام را انجام دهند . می توانند از چند طریق این اقدام را انجام دهند ، می توانند از درگاه  ussd درگاه پیامکی 009810 یا 9810+ ، با شماره گیری کد دستوری # 1141 * 10 * ، ارسال عدد 1 به سر شماره پیامکی 99009 و یا از طریق اپلیکیشن و یا سایت همراه من نیز می توان اقدام کرد . برای حذف قبض کاغذی خود از طریق سایت همراه من در ابتدا به سایت همراه اول بروید . روی بخش همراه من کلیک کنید و اگر عضو همراه من هستید ، وارد سامانه همراه من شوید .

اگر عضو نیستید ،  ابتدا دکمه ثبت نام جدید و پس از آن تعیین رمز منتخب خود وارد همراه من شوید . در انتها به قسمت صورت حساب من وارد شوید و بر روی بخش عدم چاپ قبض کلیک کنید . با فعال سازی سرویس  حذف قبض کاغذی همراه اول ( MCI ) ، به جمع همراهان طبیعت بپیوندید .

مشترکین سیم کارت همراه اول برای آگاهی از صورت حساب خود می توانند به سایت همراه اول مراجعه کنند . یا با سامانه 9990 تماس برقرار کنند . یا جهت دریافت جزییات صورت حساب خود می توانید از طریق پیامک حرف G را به سرشماره 990009 ارسال کنید و یا از طریق ایمیل حرف E  را به سرشماره 990009 ارسال کنید .
تا امروز 17586147 نفر با طبیعت همراه و شما می توانید ، از طریق ایمیل دوستانتان را نیز دعوت به همراهی با طبیعت کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.