مجله سیم کارت

حذف برنامه های جاسوسی از پلی استور

0 226

حذف برنامه های جاسوسی از پلی استور

در دنیای تکنولوژی یکی از موارد بحث برانگیز و مهمی که وجود دارد بحث جاسوسی می باشد.جاسوسی به شکلهای مختلفی انجام می شود ولی یکی از رایجترین و اصلی ترین روشها از طریق سیستم کامپیوتری و تلفن های همراه می باشد.جاسوسی از گوشی و کامپیوتر براحتی و حتی از طریق نصب یک برنامه بدون اینکه صاحب سیستم از آن اطلاع داشته باشد صورت می گیرد. اخیرا شاهد اخبار متعدی درباره برنامه جاسوسی  در “پلی استور” هستیم.این برنامه جاسوسی بزودی از سمت افراد متخصص شناسایی شده و “گوگل” شروع به حذف آنها از فروشگاه پلی استور کرد.لازم است بدانید که تعداد این برنامه های جاسوسی هفت عدد می باشد و حذف برنامه های جاسوسی از پلی استور در دست انجام است .

شواهد حاکی از اینست که این برنامه ها از طریق یک توسعه دهنده روسی و با هدف جاسوسی طراحی و خبر بدتر اینکه تا کنون نزدیک به 130 هزار نفر این برنامه جاسوسی را بروی گوشی های خود نصب کرده اند . جالب تر از همه اینکه در میان این برنامه ها دو برنامه‌ی Spy Tracker و SMS Tracker، هرکدام بصورت مجزا  بیش از 50 هزار بار نصب شدند.

می توان گفت این برنامه ها با این هدف ایجاد شدند . که بتوان عملکرد فرزندان ،کارکنان و یا هر شخصی که مدنظر هست را به راحتی در نظر گرفت و از عملکرد آن اطلاع پیدا کنند . به گونه ای که  فرد با نصب این برنامه براحتی می تواند موقعیت مکانی، تماسهای شخصی ، انواع پیام ها و حتی آمار مخاطبین فرد حک شده را به دست آورد.

حذف برنامه های جاسوسی از پلی استور

همه ی این کارها به سادگی و با نصب یک برنامه امکان پذیر می باشد.تنها نکته ای که فرد جاسوس بایددر نظر داشته باشد اینست که برای اینکه از طریق این برنامه ها بتواند از گوشی موردنظر خود جاسوسی کند بایستی علاوه بر نصب این برنامه بر روی گوشی خود حتما آنرا از قبل روی گوشی فرد موردنظرنیز نصب کند .این برنامه بعد از نصب قابل مشاهده نبوده وفرد هیچ آیکون و یا پیامی مبنی بر نصب آن دریافت نخواهد کرد.و در نهایت فرد جاسوس براحتی عملکرد فرد را تحت نظر خواهد گرفت.

حذف برنامه های جاسوسی از پلی استور

همانگونه که آقای نیکولاس کریسایدوس، رئیس بخش امنیت موبایل Avast، در این رابطه اشاره کردند، این برنامه ها کاملا غیراخلاقی بوده و با نقض حریم شخصی فرد باعث بروز مشکلات فراوان برای آنها خواهد شد.

این برنامه ها پس از شناسایی شدن بعنوان برنامه ی جاسوسی، از پلی استور حذف می شوند.

ما در ادامه به لیستی این برنامه های جاسوسی اشاره خواهیم کرد.

  1. Track Employees Check Work Phone Online Spy Free
  2. Spy Kids Tracker
  3. Phone Cell Tracker
  4. Mobile Tracking
  5. Spy Tracker
  6. SMS Tracker
  7. Employee Work Spy

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.