مجله سیم کارت

حذف خدمات ارزش افزوده

0 31

حذف خدمات ارزش افزوده

در هنگام خرید خط های سیم کارت یکی از گزینه های مورد پسند برای هر مخاطبی انتخاب خط رند می باشد.خرید سیم کارت 0912 در بین تمام شماره ها اهمیت خاصی دارد.

طی اخبار بدست آمده از اپراتورهای مختلف محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که سرویس های ارزش افزوده تعطیل خواهد شد.

در واقع با توجه  به کلاهبرداری های کلانی که از این طریق اعمال می شود به گونه ای که بسیاری از مشترکین تلفن همره ادعا می‌کنند که هیچ گاه درخواست دریافت خدمات مبتنی بر محتوا را نداده یا از فعال بودن آن بی‌خبر هستند و در همین بی‌خبری بارها متحمل هزینه‌های هنگفتی شده اند.که مشکل اصلی سرویس‌های ارزش افزوده دقیقا از همین مورد می باشد.

البته ناگفته نماند که با ارسال محتواهای بی کیفیت که برای کاربران ارسال می شود ،سرویس های زیادی به درامدزایی اساسی رسیده اند.در واقع افراد سودجوی زیادی موفق شدند از این طریق به پول زیادی دست پیدا کنند.این افراد بدون اطلاع کاربران چنین سرویس هایی را فعال نموده و باعث بوجود آمدن ضرر و زیان زیادی به مشترکین می شوند.

در همین راستا جهرمی تصمیم به ساماندهی و قطع سرویس‌های VAS گرفته است به گونه ای که مجموع درآمد خدمات ارزش افزوده 30 درصد کاهش یافته است.
وی در ادامه افزود : شاید وقتش رسیده باشد که به زودی "کل سرویس‌های ارزش افزوده" را برای همیشه تعطیل کنیم. ایشان همچنان با در نظر گرفتن حق الناس و عبور نکردن از خط قرمز اعلام کردند که اجازه نخواهند داد از جیب مردم دزدی شود .

ابن خبر مسرت بخش باعث خوشحالی تمامی کاربران شد اما همه مشترکان  منتظر عملی شدن این طرح می باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.