مجله سیم کارت

حساب کاربری بتسدا برای عرضه دووم خبرساز شد

0 47

حساب کاربری بتسدا برای عرضه دووم خبرساز شد

بتسدا ناشر و سازنده "بازی‌های رایانه‌ای" است که در سال 1986 در ایالات متحده امریکا شروع به فعالیت کرد. گستره گوناگونی از بازی‌های رایانه‌ای را در سبک‌های مختلف عرضه نموده‌است. سری الدر اسکورولز و فال اوت از مشهورترین عناوین ارائه شده این شرکت هستند.

قرار بر این بود که "بتسدا" یک نوع بازی خود  با نام دووم را وارد بازی های کنسول های مدرن نماید.بر همین اساس شرکت بتسدا دیروز در مراسم برگزار شده اعلام کرد که این مهم را انجام داده است.اما نکته ای که در این میان بسیار مهم و بحث برانگیز می باشد اینست که بتسدا برای دسترسی کاربران خود به این بازی‌ها(DOOM)، یک حساب Bethesda.net درنظرگرفته است.

حساب کاربری بتسدا برای عرضه دووم خبرساز شد

این کار بتسدا واکنش های فراوانی در دنیای مجازی داشت تا جایی که اکثرا کاربران این حرکت بتسدا را به سخره گرفته و به شدت از آن انتقاد کردند.تا جایی که ساعاتی پس ازهمگانی شدن این خبر بتسدا طی خبری اعلام کرد که حساب کاربری ذکر شده BethesdaNet صرفا برای ورود به Slayer Club در نظر گرفته شده بود تا به کاربران خود که بازی های دووم را بازی می کنند جایزه دهد و همچنین اشاره کرد که این حساب بصورت کاملا اختیاری بوده و به اشتباه به حالت اجباری قرار گرفته است.

با تمام این بیانات نمی توان گفت که واقعا حرف های بتسدا صحت دارد و یا به جهت عکس العمل منفی کاربران خود تصمیم به انتشار این خبر نموده است.ولی بتسدا  در یکسال گذشته حواشی زیادی را داشته است.

حساب کاربری بتسدا برای عرضه دووم خبرساز شد

حال  در ادامه به جزئیاتی از شیوه کار حساب Bethesda.netاشاره می کنیم:

برای ورود به بازی های 1و2 دووم تنها می توان یکبار وارد حساب کاربری شد  اما برای دووم 3 باید اینکار بطور مداوم انجام شود زیرا بعضی از محتویات اساسی بازی فقط از این طریق قابل دسترس خواهد بود.

نکته ای که در انتها ذکر آن ضروری می باشد اینست که این بازی های کلاسیک فاقد هرگونه مولفه آنلاین می باشد و بدلیل  قابلیت حالت محلی ،چندین کارب می توانند بصورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت این بازی را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.