مجله سیم کارت

حضور ایرانسل در نمایشگاه تلکام پلاس

0 35

 حضور ایرانسل در نمایشگاه تلکام پلاس

همانطور که در جریان هستید  بیستمین دوره ی نمایشگاه تلکام 2019 با عنوان تلکام پلاس از روز سه شنبه 26 آذر ماه شروع شده و تا 29 آذر ادامه خواهد داشت. قبلا اعلام کردیم که اپراتور همراه اول در این نمایشگاه حضور فعالی خواهد داشت، و در مقاله ای جدا به جزئیات فعالیت این اپراتور پرداخته ایم. از اینرو روابط عمومی ایرانسل حضور خود را در این نمایشگاه اعلام کرده است.

 با توجه به افزایش خرید خط و ارائه مناسبترین قیمت گذاری سیم کارت های این اپراتور و قیمت سیم کارت ایرانسل ، این اپراتور توانسته است جایگاه بسیار مناسبی دربین طرفداران و مشترکین خود کسب نماید.

فعالیت ایرانسل  دراین دوره ی نمایشگاه تلکام پلاس ، شامل آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی، ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان می باشد .

شایان ذکر است که این اپراتور با ارائه سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، WiFi سازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه اینترنت اشیا را به نمایش خواهد گذاشت . ایرانسل دراین نمایشگاه با بهره مندی از کادری حرفه ای و متخصص آماده ی پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه های مختلف می باشد. ارائه ی اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار 3G و 4G ، همچنین ارائه خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه از دیگر فعالیت های اپراتور ایرانسل در این نمایشگاه می باشد.

 در پایان لازم به ذکر است که مکان برگزاری نمایشگاه  تلکام پلاس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد. و حضور ایرانسل در سالن 38B این نمایشگاه قطعی شده است. این اپراتور بی صبرانه پذیرای علاقه مندان به این حوزه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.